Tania odzież?

IMG909IMG904IMG910

Z racji mojej pracy często bywam w różnych miastach. Jak tylko wypatrzę jakiś ciekawy sklep z tkaninami oczywiście nie mogę sobie odmówić przyjemności odwiedzenia go:-). Tak było i tym razem w Bytomiu. Znalazłam tam przez przypadek zupełnie niepozorną hurtownię tkanin, gdzie w detalu tkaniny były w cenie 9 zeta za metr! W hurcie chyba 4 zł, ale  jakoś nie widziałam potrzeby kupowania 10 metrów taniny w tym samym kolorze:-). Pamiętam, ze obkupiłam się tam wtedy za całe 50 zł:-)

No i to właśnie jest efekt tychże zakupów robionych późną zimą ubiegłego roku! Całkiem niespodziewanie wyszedł mi zupełnie fajny komplecik! Żakiet szyłam już latem minionego roku, ale też ładnie się wpasował.

Bluzka, a raczej tuniczka z bardzo miłej satynki w pastelowych wręcz piżamowych kolorach, spódniczka zupełnie klasyczna w kolorze wina! do tego kupione gdzieś na wyprzedażach za całe 5 zł kolczyki i paseczek, wszystko  w kolorze wina. Zestaw nie był jeszcze używany:-) na razie wisi sobie w szafie i czeka na jakaś okazję:-) Jak tylko będzie możliwość pokażę wam jak się w nim osobiście prezentuję:-)

Tytuł tania odzież ponieważ całość nie kosztowała mnie więcej jak 60 zł (łącznie z marynarką) no i oczywiście moja praca, której nie liczę! Ale sami przyznacie, że za taką kasę całkiem nieźle to wygląda?Ale jestem skromna 🙂

One thought on “Tania odzież?

  1. Pingback: Kroję , szyję…żyję! | Szycie moje drugie życie

Skomentuj

