Historia pewnej sukienki..

Tym razem troszkę dalsza historia. Chcę Wam pokazać sukienkę którą uszyłam prawie trzy lata temu..Ale bardzo jestem z niej zadowolona i do dziś mi służy. Sukienka typowo wizytowa, w komplecie z żakietem, którego słabo widać na zdjęciach..Wzór zaczerpnięty z Burd. Zwykle Burda jest głównie dla mnie inspiracją i łącze wzory, np. góra z jednego modelu, dół z innego , czasem jeszcze dodaję coś od siebie..Tak było i tym razem. Poza tym jestem dość leniwa i nie mam czasu na robienie samodzielnie wykrojów, dlatego Burda jest bardzo pomocna:-) czasem jedynie coś tam przemodeluję na własny użytek i do własnej figury:-)

102_2006

102_2008

IMAG0090

4 thoughts on “Historia pewnej sukienki..

Skomentuj

