Jak to w niedzielę wybierałam się na spacer

Dzisiejsza niedziela po wczorajszej ulewie przywitała nas pięknym słońcem! Była więc okazja popołudniem wyjść na krótki spacer..Ja to zwykle bywa pojawia się problem w co się ubrać:-) Jako że niedziela, niezobowiązujący spacer postanowiłam zaszaleć. Jaki czas temu dostałam od koleżanki spodnie, które w sumie podobały mi się lecz jakoś nie bardzo wiedziałam do czego by je założyć i gdzie w ogóle w tym wyjść…W mojej szafie wiele jest takich niepraktycznych tworów..ale cóż nie wszystko co jest piękne jest równie praktyczne..

Wracając do spodni przeleżały sobie trochę w szafie(chyba ze dwa lata:-), aż tu w między czasie zebrałam sporo dodatków, które   w połączeniu wyglądają  całkiem nieźle:-) Być może to tylko moje odczucie, ale osobiście uważam, że należy się ubierać w to co nam się podoba i to w czym czujemy się dobrze i wygodnie, a tak jest w przypadku tego zestawu!

DSC00035

Spodnie z granatowej tkaniny w złoty wzorek…

DSC00039

Bluzeczka oczywiście uszyta przez mnie z cienkiego żółtego batystu..Pomysł z kokardą  podpatrzyłam w Orsey. Reszta nabyta okazyjnie:-) Złota kopertówka także sprezentowana, złote buty za parę groszy..

DSC00041W sumie debiut uważam za udany i na pewno wart powtórzenia! A co Wy o tym myślicie?

Skomentuj

