Black and White

Wreszcie ukończyłam sukienkę, która tak naprawdę miała być gotowa na wczesną wiosnę, ale nic to-teraz też się przyda. Sukienka z dość grubej dzianiny w jednym z moich ulubionych połączeń kolorystycznych…

Najpierw był oczywiście materiał ten z pięknym dużym wzorem..nie miałam za bardzo pomysłu , ale materiał bardzo mi się podobał więc kupiłam 🙂 I tak  inspirując się tym co w w sklepach postanowiłam połączyć go z jednolitą białą dzianiną, bo w czarnym wyglądam okropnie 🙂

Potem poszło już gładko. Model ze starej Burdy przech0wywałam w nadziei, ze kiedyś uszyję tę sukienkę i to był właśnie ten moment:-)

Burda z 2005 r – trochę się naczekała na swoją kolej ;-):

DSC02584Model 119:

DSC02581

W sumie wygląda na prostą, jednak z górną częścią  trochę się napociła, choć i tak niewiele widać na tym  wzorzystym materiale..Szyłam bez podszewki. Możecie ocenić wynik mojej pracy 🙂

DSC00023

Sukienka trochę w stylu lat 60-tych

DSC00026

Mam wrażenie, że ta torebka idealnie pasuje …

DSC00027

DSC00025

DSC00029I w wersji jak w tytule:-)

DSC00030

18 thoughts on “Black and White

  1. Ty modelka mialas zostac 🙂 super sukienka, zazdroszcze bo tez uwielbiam szyc ale kompletnie nie mam talentu i wszystko co uszyje to jakies szmatki hahahha

  2. Gratuluję umiejętnego wykorzystania ciekawego materiału i chylę czoła przed talentem krawieckim ..
    Zgodzę się z opinią ,ze buty dla idealnej całości stroju kolorze czarnym , białym a i biało -czarnym .A i torebkę zmieniłabym na kopertówkę klasyczną ,prostą,czarną. Podziwiam zapał i talent .

  3. Cudowna. Burda ze swoimi skutkami szycia może się schować. 3x przymierzałam się do tego modelu (dziś jest 11. Stycznia 2016). Dzis też trzymam tę Burdę na kolanach i się głowię czy szyć suknię wg tego czy bardziej balową. Moje gratulacje.

Skomentuj

