Kolorowo i biżuteryjnie

Pogoda u mnie nie specjalna dziś dlatego w oczekiwaniu na słońce oraz kogoś kto zrobi mi zdjęcia w niedawno uszytych ciuchach zaprezentuję wykonaną przeze mnie biżuterię. Jakiś czas temu składanie kolorowych kulek pochłonęło mnie do reszty 🙂 Robiłam tego naprawdę masę na specjalne zamówienia jak i dla siebie 🙂 Przyznam, ze wtedy mniej szyłam, ponieważ robienie biżuterii było wygodniejsze..nie trzeba się rozkładać  z maszyną a i odpadków mniej:-) No i efekt można osiągnąć w krótszym czasie. A to akurat dla mnie zawsze było istotne. Ogólnie w pracy twórczej podoba mi się to, że namacalnie mogę zobaczyć efekt  włożonej pracy. Praca papierkowa zawsze wydawała mi się bezcelowa i bez sensu..ale w sumie też w życiu przeszłam ten etap:-) Chyba zbyt mocno odbiegam od tematu głównego jakim jest dziś moja biżuteria. Oto co zostało w moich zasobach na dysku, bo w szufladach po tej pasji po dziś dzień mam masę elementów, koralików itp..Choć nie powiem, od czasu do czasu zrobię coś nowego , głównie po to by spróbować nowej techniki. Tak jak ostatnio nauczyłam się robić  kulki z filcu 🙂 A najśmieszniejsze jest to, ze osobiście niezbyt lubię się obwieszać biżuterią, poza kolczykami, które uwielbiam i noszę codziennie.  Z całą odpowiedzialnością mogę polecić robienie biżuterii jako bardzo dobrego środka terapeutycznego na uspokojenie nerwów bo przynajmniej  u mnie w tamtym czasie  spełniało to taką rolę:-)

A oto i moje dzieła:-):

Poniżej w fiolecie. Dodam, ze starałam się używać srebrnych zawieszek.

fiolet

Moim ulubionym materiałem były kamienie…

Howlit

Tu koral i lawa wulkaniczna..

koral

Nefryt z lawą wulkaniczną brązową i piaskiem pustyni..

nefryt

Turkus, onyks, noc kairu…

Onyks

Żółty kamień, już nawet nazwy nie pamiętam oraz piasek pustyni
piasek pustyni

Turkus i żółty koral
Turkus i koral

W brązach: tygrysie oko i szkło weneckie.

Tygrysie oko

No i ostatnie moje ulubione noszone przeze mnie do dziś: bransoletki oraz wisior z ceramiki w kolorach niebieskich

ceramika

Wisior z nocy kairu czarny i żółty komplet

Czarno żółtyKolczyki z zrobionych przeze mnie filcowych kulek i zrobiony z gotowych elementów naszyjnik

Filc czarny

Filcowe naszyjniki , żółte kulki „ufilcowałam” sama:-)

Filc żółyy

Skomentuj

