Szyfon w roli głownej

Pogoda nadal, przynajmniej u mnie przypomina raczej wczesną jesień niż wiosnę. Mimo ogólnej senności i nic niechcenia do pracy chodzić trzeba..I właśnie dziś chcę Wam pokazać mój ulubiony ostatnio zestaw na tę okazję. Niestety mimo deszczu zdjęcia robione w domu przy fatalnym świetle..ale mam nadzieję, że bluzkę bo ona tu w roli głównej zobaczycie.

Bluzeczkę wymyśliłam sama, połączenie szyfonu i satynki raczej mało odkrywcze, ale już dawno marzyła mi się taka kombinacja. Jako, że szyfon z natury jest przeźroczysty, a chciałam uniknąć noszenia pod spodem jeszcze jakichś koszulek wymyśliłam drobne zakładki, które nieco zakryją to czego wszyscy nie muszą widzieć:-).

DSC02718-horz

Jak szyłam: najpierw na kawałku tkaniny zaznaczywszy wpierw środek wyszyłam owe zakładki, tak na oko jak to zwykle mam w zwyczaju robić:-) A dopiero później skroiłam przód bluzki. Bluzka pod szyją miała być gładka, ponieważ miała być taką typową bluzką pod żakiet, ale w trakcie pracy doszyłam jeszcze kołnierzyk z satynki, odpinany oczywiście. Kołnierzyk ozdobiłam drobnymi perełkami, no i całość możecie podziwiać na załączonych obrazkach:-)

DSC02711-horz

No i tak biegam do pracy:-) W wersji nieco bardziej eleganckiej, w cieplejsze dni zakładam czarną spódniczkę przed kolana.

6 thoughts on “Szyfon w roli głownej

Skomentuj

