Bluzkowy ciąg dalszy: Czerwień!

Dziś o czerwonej bluzce, która powstała z recyklingu po starej sukience, którą koleżanka zamierzała wyrzucić! Na szczęście znalazłam się we właściwym miejscu i o właściwej porze i uratowałam kawałek całkiem fajnego materiału! Bo musicie wiedzieć, że czerwony to jeden z tych kolorów, które uwielbiam i to chyba z wzajemnością!

W wyniku recyklingu dołu sukienki powstały dwie bluzki  wg własnego pomysłu, oczywiście zainspirowana tym co w sklepach, na blogach itd..ale trudno podać jakieś główne źródło 🙂 :

IMG561

Wersja z czarną koronką i bufkami powędrowała do koleżanki w podzięce za materiał:-) A druga została u mnie i tak się prezentuje:

DSC02728-horz

Nie wiem co to za tkanina, lekko przeźroczysta, ale miła w noszeniu, dodałam kilka akcentów z resztek czerwonej satyny, kołnierzyk , pliskę oraz mankieciki przy rękawkach. I tak to wygląda.

DSC02730-horzTrochę zabawiłam się zdjęciami i wyodrębniłam tylko kolor czerwony, przyznacie, że ciekawie to wygląda 🙂

Mam nadzieję, że następne zdjęcia będą już w plenerze, strasznie tęsknie już za słońcem i spacerami!!

 

 

 

2 thoughts on “Bluzkowy ciąg dalszy: Czerwień!

  1. Przyznaję, że zdjęcia ciekawie wyglądają 🙂 I całe szczęście, że uratowałaś sukienkę od wyrzucenia, bo obydwie bluzeczki prezentują się świetnie! Lubię czerwień, a połączenie jej z czernią należy do moich uluubionych 🙂

Skomentuj

