Tygrys to czy zebra

Wreszcie skończony! Choć wcale nie trudny..po prostu nie ma szczęścia, bo już wisi od tygodnia czekając na poprawę pogody i premierę . Coś mi się wydaje, że będę go bardzo lubić, bo już mi się podoba:-) Mowa oczywiście o moim „nowym” lnianym żakieciku, o którym pisałam w poprzednim poście. Bez podszewki, bo w założeniu na ciepłe letnie dni, rękawki 3/4 marszczone..Wzór „zdjęłam” z żakietu kiedyś zakupionego..kiedy już się znosił, postanowiłam go  sklonować:-) poprułam i skroiłam toto:

DSC02888

 

Żakiet odcinany powyżej tali, zapinany na jeden guzik:

DSC02889

 

Powiem nieskromnie, że klapy bardzo ładnie się układają.

DSC02890

 

 

DSC02891

 

DSC02892

 

DSC02893

 

Oczywiście jak tylko poprawi się pogoda i mój osobisty fotograf znajdzie chwilkę zrobię jakieś fajne  zdjęcia . Mam już pomysł na kilka stylizacji!

 

A to jeszcze nie skończona sukienka, bo obmyślałam i szukałam odpowiedniej pasmanterii do złamania tej bieli. Wybiorę czarną taśmę z białym ściegiem.

DSC02897

I żeby nie było zapowiedź kolejnej sukienki:-) tym razem trochę koloru: Żółty!

DSC02904

11 thoughts on “Tygrys to czy zebra

Skomentuj

