Pachnie latem!

Dziś na moim blogu zapachnie  trochę latem i wakacjami!  A wszystko za sprawą szortów, spodenek..zwał jak zwał..Obecnie ten element garderoby święci swój powrót na ulice miast, co zresztą bardzo mi się podoba, szczególnie w wersji nieco elegantszej..

Ja w szortach to raczej tradycyjnie – w wersji wycieczkowo-wakacyjnej, jak poniżej:

 
DSC02955

Dzisiejsze zdjęcia to efekt wycieczki rowerowej, a może bardziej objazdu okolicy w której mieszkam:-)

Z bliska szorty wyglądają tak:

DSC02952

 

Szorty uszyłam z białej bawełny z laycrą z Burdy 6/2010 . Model 114. Nie zrobiłam mankietów jak w modelu.

W Burdzie pokazane w wersji miejskiej, też bardzo mi się podoba, lecz za bardzo nie mam okazji by się tak ubrać..:

burdastyle-mexiko-6_355x533-ID188877-390fa541174b9ba0de534752775bde2c

Osobiście szycie spodni nie wychodzi mi najlepiej, mam sporą różnicę miedzy talią i biodrami więc zawsze coś nie pasuje..Tak samo przy kupowaniu w sklepie..Ale ten model wyjątkowo mi się udał powiem nieskromnie:-)

DSC02960

Wycieczka była na tyle udana  że podzielę się z wami kilkoma zdjęciami, bo poza szyciem jestem ogromną miłośniczką przyrody! Uwielbiam włóczyć się po lesie, tam naprawdę odpoczywam!!

DSC02958

DSC02964

 

Po drodze nie obyło się bez toru z przeszkodami:-)

DSC02965

 

Nic tam komary i inne leśne owady!

DSC02966

 

Wreszcie docieramy do celu!

DSC02967Pogoda jak widać dziś była u mnie świetna ! Niestety to jeszcze nie urlop i jutro trzeba wracać do pracy!

Wracając do tematu głównego, czyli szortów nawet zamek udało mi się uszyć z patką w środku, co też zawsze sprawiało mi wiele trudności i z reguły rezygnowałam z niej..Do czasu kiedy koleżanka , która handluje ciuchami przyniosła mi chyba z 70 par spodni do wymiany zamka..Wszystkie oczywiście z patką..nie miałam wyjścia…Co ja- nie poradzę sobie!?? Nie ma opcji więc prułam wszywałam i przy okazji nabyłam cennej wprawy:-)A teraz widzę, że tak wykończony zamek lepiej wygląda ..

Tak to wygląda od środka:

DSC02980

DSC02981

Na koniec jeszcze dodam, gdyby zdjęcia kogoś zmyliły, że mieszkam w samym centrum Śląska, jak widzicie wcale nie jest u nas czarno , szaro i smutno..te czasy daaawno już minęły :-)! Na szczęście!

 

 

 

9 thoughts on “Pachnie latem!

  1. Przepiękne zdjęcia! śląskie krajobrazy są rzeczywiście pozytywnie zaskakujące 🙂 Spodenki super, ale dla mnie to też nie jest część garderoby w której na miasto bym wyskoczyła 😉

    • Ja bym może i wyskoczyła, ale w mieście bywam głównie służbowo..no i szorty trochę by dziwnie wyglądały:-) Mam nadzieję, że na moim blogu pojawi się więcej zdjęć z takimi widokami z okolicy! Dziękuję i pozdrawiam!

  2. Witaj, świetne masz rzeczy na blogu, tak trzymaj 🙂 . Pamiętam Cię ze szkoły odzieżowej w Katowicach, w podobnym czasie chyba kończyłysmy, jeszcze jedna dziewczyna była z Twoich okolic zdaje się i chodziła ze mną do klasy. Pozdrawiam

  3. Hej, tak z Iwoną chodziłam do klasy. Bolog fajny, masz stałego „czytacza” pozdrawiam i czekam na nowe dzieła 🙂

Skomentuj

