Czerwona sukienka

U mnie ostatnio sporo się dzieje w życiu zawodowym a i okres długich ciepłych dni muszę wykorzystać na pracę przy, i w domu 🙂 W między czasie zanim pokażę nowe „uszytki”, które powoli się tworzą coś  z mojej przepastnej szafy! Sukieneczka uszyta w minione lato, która nadal mi służy! Co prawda z lichej dość dzianinki,  bardzo prosta, przewiewna, może nie na wielkie wyjścia ale sam raz na upały i letnie popołudnia 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERALubię sukienki z podniesioną talią, może dlatego, ze optycznie wydłużają  nogi. Wzór z Burdy 2/2009:

sUKIENKA 2 2009

A za mną moje ukochane malwy!! Pięknie zakwitły w tym roku!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Moim zdaniem sukienka to na lato najlepsze rozwiązanie!  W następnym wpisie kolejna nieco archiwalna, żeby nie powiedzieć w stylu retro..! Życzę wszystkim słonecznego tygodnia!!!

 

11 thoughts on “Czerwona sukienka

  1. wcale nie widac zeby byla dzianinka kiepskiej jakosci fajnie lezy a i wykroj niezly, Ladnie w niej wygldasz, Pozdrawiam

  2. Potwierdzam, wykrój super. Mam taką uszytą ale z lnu, nosi się bardzo dobrze. Koleżanka u mnie podpatrzyła i też sobie taka sprawiła 🙂

  3. Pingback: Mała czarna do zadań specjalnych | Szycie moje drugie życie

Skomentuj

