Biała sukienka najlepsza na upały!

Wiedziałam kiedy skończyć moją nową białą sukienkę!  Uszyta z białej bawełny, fakt materiał nieco się gniecie, ale kto zwracał by uwagę na takie szczegóły przy 34 stopniach?? Wzór sprawdzony, a mimo to dekolt wyszedł nieco duży niż moje standarty, ale co tam, mamy lato:-) Odcinana pod biustem, cięcie zakryte czarną parcianą tasiemką z małą kokardkę, którą może na zdjęciach słabo  widać…Model z Burdy 5/2006 r. wzór 117. Z reguły robię dodatkowe zaszewki z tyłu, tym razem zwyciężyło lenistwo…bo pomyślałam,z e sukienka na lato nie musi być aż tak dopasowana..W sumie nie wygląda źle..

Tak wygląda na mnie :

DSC03141

DSC03140

DSC03148

DSC03146

DSC03143

DSC03150

DSC03152

Za pierwszym razem zapomniałam zrobić zdjęcia tyłu sukienki, to pewnie przez ten upał. A przecież warto pokazać dekolt na plecach….

DSC03177

DSC03168

I ja w kwiatach 🙂DSC03173

A to ten sam wzór w wersji jesiennej..zdjęcia robione dawno, na pewno nie z myślą o blogowaniu:-) dlatego może niewiele widać, ale koncepcja jest uchwycona! Materiał zresztą był sam w sobie piękny, bo haftowany  i wykończony gipiurową koronką . W sukience zresztą jeszcze od czasu do czasu chodzę na jakieś oficjalne wyjścia. Bluzka z tego zdjęcia też zresztą uszyta przeze mnie wg własnego pomysłu…

Sukienka

14 thoughts on “Biała sukienka najlepsza na upały!

  1. Sukienka śliczności, dekolty bardzo mi się podobają, że odcinana pod biustem jeszcze bardziej, czarna tasiemka z kokardą to już wisieńka na torcie 🙂 Kiedy przeprowadziłam się do Paragwaju myślałam, że polubię noszenie białego, bo rzeczywiście najlepszy na upały i piekące słońce – niestety nie, nadal unikam go jak ognia 😉 Ale za to polubiłam różowy ;D

Skomentuj

