Jesteśmy na wczasach…

Moi drodzy! Ostatnio trochę ucichłam …pora zebrać myśli, zresetować umysł , wytyczyć nowe cele i stworzyć plan działania na kolejne miesiące  🙂 Relaks nad naszym polskim morzem gdzie atrakcji nie brakuje , szczególnie pogodowych!!

Może powstaną jakieś nowe pomysły na wpisy ?/:-) a już na pewno pojawi się kilka mam nadzieję fajnych zdjęć!

DSC05409

Moje urlopowe zmagania z pogodą możecie śledzić na mojej stronie fejsbukowej 🙂 : Szycie moje drugie życie! Zapraszam do polubienia!

A poniżej ja w moich niezawodnych rybaczkach:-) uszytych lata temu!

DSC05404

DSC05414

DSC05415

Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie !!

One thought on “Jesteśmy na wczasach…

Skomentuj

