Kurtka na chłody – żółta

Za oknami ponuro , mokro i zimno. To nieuchronny przedsmak nadchodzącej jesieni…Choć liczę jeszcze mocno na słońce, bo póki co jakby nie było mamy lato:-)

Osobiście uwielbiam piękną złotą polską jesień . Może to dlatego, że mój typ urody to jesień, czyli wszystkie kolory jesieni, ziemi..A i ubrania jesienne bardziej wolę szyć, nosić. To taki fajny czas kiedy jest jeszcze ciepło i kolorowo.

Na moim warsztacie kila nowych rzeczy się szyje, trochę nowych pomysłów, planów..W między czasie pokażę wam jaką sobie uszyłam kurtkę już spoty czas temu. Kurtka wydaje mi się nadal aktualna zarówno jeśli chodzi o kolorystykę jak i krój. Kiedyś w Burdzie można było znaleźć ciekawe fasony,  czego  nie można powiedzieć o ostatnich wydaniach..ale nie kopie się leżącego. Zresztą koleżanki z innych blogów już też na ten temat się rozpisywały.

Materiał kupiłam na Allegro za całe 5 zł za metr. To chyba jedyny materiał , który kupiłam przez internet. Jakoś nie ma przekonania kupować tak w ślepo nie „macając” tkaniny i nie weryfikując jej grubości, koloru itp…Tu jednak zaryzykowałam, głównie z powodu ceny i  nie rozczarowałam się! Materiał idealnie nadawał się na kurtkę!

Na pierwszym zdjęciu kolor trochę prześwietlony, ale już kolejne zdjęcia oddają właściwy musztardowo/żółty kolor kurteczki.

DSC02741

DSC02737

DSC02739

DSC02740

Jak widzicie, tu zakładeczka, tam marszczenie, zameczek..tego brakuje mi w obecnych modelach Burdy..No chyba, że wydawcom Burdy chodzi o to by wykrzesać w nas czytelniczkach całe pokłady kreatywności..tyle tylko, że wtedy wystarczy mi jeden egzemplarz  Burdy z podstawowymi wykrojami ..ech..ale obiecałam nie dobijać już dogorywającego…

Burda 2/2008 model 115.

6f6b2987ff12d53617163be03d4822da

Jak widzicie w mojej nie ma kieszonek, ani mankietów..

DSC05792

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny i komentarze! !

11 thoughts on “Kurtka na chłody – żółta

  1. wiesz mysle ze moda sie jednak zmienila, tzn. rozszerzyla, Burda jednak troche za moda nadaza i pokazuje nam rowniez tak modny minimalizm, a ze modele, moim zdanie nie sa udane, to juz inna sprawa, natomiast Twoja kurtka mnie powalila, nie tylko ze kolor moj, to fason doskonaly, ale do tego potrzeba umiejetnosci…..serdecznosci

  2. Hmm..nie wydaje mi się,żeby moda aż tak bardzo się zmieniła..po prostu w danym sezonie jest modne coś , a za kilka lat, dekad wraca może w nieco zmienionej formie…np. dziś jest modne to co nosiłam jako nastolatka, ale sama teraz w to się nie ubiorę bo wyglądałabym jak dzidzia piernik. Mam masę Burd nawet z lat 90-tych ale teraz po prostu nie widzę sensu jej kupować bo nic mnie tam nie zaciekawiło i to przez kilka kolejnych numerów…Za dobre słowo o kurtce dziękuję 🙂

  3. Jako trochę młodsze pokolenie muszę przyznać, że dla siebie modelu kurtki bym nie wybrała – właśnie ze względu na zakładeczki itd., jestem zwolenniczką minimalizmu z ostatnich Burd 😉 Ale z drugiej strony, kiedy patrzę na Twoje zdjęcia to kurtka baaardzo mi się podoba, a już zakładeczka pod paskiem z tyłu jest boska i jak pięknie plecy modeluje 🙂 Cała stylizacja jest super! :-)))

    • O ja też bardzo lubię minimalizm i prostotę, a kurtka jest bardzo wygodna jeśli jeździ się dużo autem..Problem w tym, że do prostych modeli ja osobiście nie potrzebuję Burdy. Jestem leniwa i wolałabym jakieś bardziej wyrafinowane modele z większym stopniem trudności szyć! A nie mam zbyt czasu ostatnio by samodzielnie bawić się w modelowanie..Dlatego może jestem zawiedziona ostatnimi modelami z Burdy…

Skomentuj

