Morski żakiet ze struksu

Od dawna miałam już oko na ten model żakietu ze starej Burdy 10/2005 R.. Ale a to nie mogłam dopasować materiału, a to znów nie było  środków na nowe tkaniny..W życiu bywa różnie jak wiecie. Kiedy zobaczyłam ten sztruks i ten KOLOR! to od razu przypomniało mi się o tym dawnym modelu, którego dotąd nie uszyłam..Jakoś minionej jesieni miałam zakrętkę na punkcie TEGO koloru..ni to zielony, ni to niebieski,  zresztą ostatnio pełno tego w sklepach..Ja w między czasie zgromadziłam niezłą kolekcję ubrań i dodatków w tym kolorze, które pewnie jeszcze pokażę przy innych okazjach.. W większości własnoręcznie wykonanych. W sumie teraz dochodzę do wniosku, że nie jest to najlepszy kolor dla mnie, ale, że dosyć miałam już szarości, fioletów, a w kolorze bordo dopiero w tym sezonie pojawiają się urania w większej ilości to postanowiłam poeksperymentować z tym morskim/turkusem.

W założeniu miał to być taki żakiecik miejski do biegania, nawet specjalnie nie bawiłam się w dopasowywanie, jest dość luźny, by zmieścił się pod spód nawet jakiś grubszy sweterek. Żakiet jest już trochę wyeksploatowany :-). Sztruks jest wygodny w noszeniu, szyciu, tylko trzeba pamiętać o krojeniu w jednym kierunku! Oczywiście całość na podszewce!

DSC05813

DSC05814

DSC05815

DSC05835

DSC05836

Bardzo jestem zadowolona z guzików, są niemal w identycznym kolorze co tkanina!

DSC05917

A tak prezentował się ten model w Burdzie. Prawda , że urzekający !!

żakiet 111 102005
Burda 102005

14 thoughts on “Morski żakiet ze struksu

  1. Ja uwielbiam żakiety i marynarki, Twój jest świetny, na piękny kolor i ciekawy krój, no i świetnie dobrane guziki…pozdrawiam…

  2. Pingback: Szara spódnica z fałdą | Szycie moje drugie życie

Skomentuj

