Czerwono czarne

Zastanawiałam się nad tytułem tego wpisu, bo równie dobrze mogłabym go nazwać „jaka piękna katastrofa”. Rzecz miała być o ołówkowej spódnicy…w zasadzie banalna sprawa, gdyby nie to, że z eko skórki..Nie wiem co mnie podkusiło, bo czułam, że będą problemy…w zasadzie jeden problem: wszycie zamka. Miałam kilka koncepcji, czego efektem są  piekne szlaczki dziurek właśnie wokół w końcu wymęczonego zapięcia 🙂 Ale w sumie szyłam ją głównie z myślą o noszeniu do tej bluzeczki z baskinką, która zakrywa moje nieszczęsne zmagania z zamkiem 🙂 Generalnie nie polecam całej spódnicy z ego skórki, później pomyślałam, że mogłam zrobić tylko duże skórkowe wstawki, a newralgiczne miejsca zastąpić jakaś dzianiną czarna..ale cóż…madry Polak:-) Dlatego tak długo męczyłam tę spódnicę, bo trochę czasu przeleżała  nie zakończona. Z dołem już nie chciało mi się bawić. Obcięłam ząbkowanymi nożyczkami.

DSC06116

DSC06122

DSC06124

Dlatego proponuję większą uwagę zwrócić na czerwoną bluzkę  z baskinką i ozdobnymi rękwami, o których pisałam już tu.
DSC06128

Lubię czrewień, na ten fason wybrałam dzianinę punto, ponieważ zależało mi na dobrze dopasowanej górze i miekko układającej się baskince! Z tyłu dodałam zapięcie na zamek. Bluzka uszyta już w zeszłym roku, ale wtedy nie miałam jeszcze bloga:-)DSC06125

Szyjąc zarówno bluzkę i spódnicę inspirowałam się modelami z Burdy, ale przy bluzce raczej była to luźna inspiracja. W zasadzie wykorzystałam wzór podstawowoy do bluzki, a potem dopasowywałam do figury.

DSC06133

DSC06135

A no i pewnie zastanawiacie się co robię z tą walizą 🙂 Przyznam, że chowam w niej moje krawickie skarby :-). A w sumie przeszkadzała mi przy robieniu zdjęć.  Przy jej przestawianiu okazło się, że całkiem zabawnie to wygląda 🙂 Swoją drogą często przechodzę przez dworzec w Katowicach i zdarza mi się widzić podobne obrazki.  Osobiście w podróż nie ubrałabym się w ten sposób 🙂 Walizka jest tak ogromna, że cała rodzinka mnie obśmiała, kiedy ją kilka lat temu kupiłam 🙂 No ale same wiecie jak to trudno jest się zdecydować co zabrać na wakacje więć lepiej zabrać wszystko :-).  Tak na prawdę chyba jeden raz była ze mną w podróźy!

Poniżej całe moje nieszczęście, w zasadzie nie ma się czym chwalić:

DSC06138-horz

No w końcu człowiek uczy się na błędach!

DSC06130

Pozdarwiam wszystkich tu zaglądających i życzę miłego dnia!

15 thoughts on “Czerwono czarne

  1. No jaka laseczka! Wszelkie trudy szycia zrekompensował efekt końcowy, wyglądasz szałowo! A bluzka i pasek i te rękawy w niej… cudo:) Kiedyś Modowa Krawcowa u siebie pisała, że te dziurki schodzą po przeprasowaniu żelazkiem przez papier. Ja jeszcze ze sztuczną skórą nie mam doświadczenia:)

  2. Jestem wielką fanką ołówkowych spódnic (i aż dziw, że jeszcze sobie takiej nie szyłam:). W zestawie z baskinką też wyglądają świetnie, chociaż ja osobiście lubię, kiedy baskinka jest przy spódnicy, nie bluzce. Wyszedł Ci bardzo elegancki zestaw i fajnie zaaranżowane zdjęcia, ale na podróż też postawiłabym na wygodę:) A jak się sprawdza sztuczna skóra w noszeniu? Nie pocisz się? Mam nadzieję, że dobrze się spisuje, bo skóry naturalnej na pewno bym nie użyła do żadnej rzeczy.

  3. Zdjęcia są super i walizka pod kolor Twojej dzisiejszej stylizacji 🙂 Spódnica wyszła ostatecznie pięknie! Bluzka też świetna, nie przepadam za baskinkami, ale ta bardzo mi się podoba!

  4. Bardzo ładny zestaw, spódniczka ładnie wygląda, nie widać zamka więc nie ma problemu, bluzka super, świetna całość…pozdrawiam…

  5. Pingback: Retro wdzianko | Szycie moje drugie życie

  6. Szczerze mówiąc, to na zdjęciach nie widać, co spódnica przeszła. W niej i w tej bluzeczce wyglądasz świetnie. Co do ekoskórki, to ja kiedyś też szyłam z niej spódnicę (pokazywałam na blogu) i wszywałam zamek kryty. Oczywiście jak wszystko z Burdy okazała się za szeroka, ale dopasowywałam wtedy na szwach bocznych. Najwięcej problemów miałam z wszywaniem paska, ale w końcu i z tego jakoś wybrnęłam. Nie wiem, jak Ty, ale ja swoją spódnicę noszę tylko do „gołych” nóg, bo wkurza mnie jej szeleszczenie o rajstopy 🙂

Skomentuj

