Bordo sweterek

Większość materiałów nie ma szans u mnie na leżakowanie. Tak było i też z tą sweterkową dzianinką. Niemal kilka dni po przyniesieniu do domu owej zdobyczy powstał pierwszy sweterek. Taka potrzeba chwili:-) Dość prosta bluzka, z półreglanowym rękawkiem. Model z jakiejś starej Burdy..wystarczy poszperać w archiwach, a tam mnóstwo wykrojów z tak modnym obecnie rekawam reglanowym.. Myślę, że jeszcze coś z tego wykroju uszyję, choć nie dokońca może jest akurat dla mnie korzystny, bo mam wrażenie, że jeszcze zwęża moje i tak wąskie ramionka:-)

Reasumując serce z koronkowej resztki również w kolorze bordo dopełniło całości, no i jest:-) Aby sweterek nie był taki „sweet” szwy na rękawie zrobiłam na zewnatrz, również specjalnie nie podwinęłam lamówki na podkroju szyji.  Serce też zostało naszyte bez obrzucania..zbaczymy po pierwszym praniu 🙂

Zdjęcia niezbyt oddają właściwy kolor tkaniny niestety..a i dzień krótki na robienie zdjęc na powietrzu..

Zostało mi jeszcze tej dzianinki na drugi sweterek, więc może wtedy namówię kogoś na zrobienie mi więcej ciekawszych ujęć!

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami.

DSC06205

DSC06208

DSC06207DSC06209

DSC06203

DSC06204

DSC06195

10 thoughts on “Bordo sweterek

Skomentuj

