Takie małe granatowe coś

No i uszyłam futrzaka! Taka torebka marzyła mi się od dawana, materiał na nią, czyli granatowe futerko kupiłam chyba ze trzy lub cztery lata temu..razem z materiałem na granatowy płaszcz.Płaszcz jest już niemal znoszony..(może pokażę go w przyszłości) a futerko przeleżało w szafie do tej chwili..Bywa i tak.. Miałam obawy jak moja maszyna poradzi sobie z taką grubą warstwą do przeszycia, ponieważ dodałam jeszcze ocieplinę, aby torebka trzymała kształt! Nie jest to pierwsza torebka jaką uszyłam, choć ta przysporzyła mi trochę kłopotu ze względu na rodzaj tkaniny! Jako uchwyt wykorzystałam metalowe kółka i łańćuch ze starych torebek. Zapięcie na zamek, w środku czerwona podszewka! I wiecie co , bardzo jestem z efektu zadowolona, choć może technicznie nie wszystko wysżło jak chciałam..

Zresztą zobaczcie zdjęcia i oceńcie sami:

DSC06266

Jak widać, jest dość miejsca na naważniejsze rzeczy!

DSC06270

DSC06271

A tak to wyglądało przed zszyciem…

DSC06076

Maszyna dała radę:-)

DSC06079

A tak wygląda w praktyce:

DSC06274

DSC06275

Spódnica też mojego wykonania. Bardzo lubię ten tulipankowy fason! Oczywiście model ze starej Burdy, bo i kiecka już też nie jest nowa.

Tu zbliżenie, niestety aparat nie oddaje jej uroku, tzn, takniny z jakiej jest uszyta.To biało czarna jodełka z błyszczącymi złoto,srebrno niebieskiemi nitkami:-) taka bombkowo świąteczna:-) choćdo świąt jeszcze daleko…

DSC06277

Wracając do torebki, to mogę śmiało powiedzieć, że właśnie uwolniłam pierwszą tkaninę z mojej szafy !!!

17 thoughts on “Takie małe granatowe coś

  1. Bardzo fajna, pomysłowa torebka wyszła:) Spódnica śliczna, a zdjęcia wg. mnie to rzadko kiedy oddają prawdziwy urok ubrania:) Oglądanie ubrań na zdjęciach i na żywo to są dwie zupełnie różne rzeczy.

  2. Futrzak bombowy i do tego na topie, teraz jest moda na takie torebki, może dobrze że dopiero teraz go Uszyłaś 🙂 A spódnica bardzo mi się podoba i też chciałam ją uszyc ale jakoś nie doszłam jeszcze do tego modelu, niestet ! a latka sobie lecą……………..;)

  3. Pingback: Płaszczyk | Szycie moje drugie życie

Skomentuj

