Spódnica z resztek

Kolejna uwolniona tkaniana z mojej szafy w postaci spódnicy! Materiał przeleżał dobre 8 lat…miałam już z niego inną spódniczke, którą oddałam. Została spora resztka i pomysłów na spódnicę było sporo. Tę skroiłam już wiosną, ale dopiero teraz doczekała się realizacji.  Model wpisuje się w obecny trend łączenia tkanin i szycia z resztek. Ciekawy post na temat zagospodarowania resztek  napisała Pracownia Stroju TU.

Wykorzystałam model z Burdy (nie mogę teraz odszukać z której, ale dość starej na pewno) wg. którego szyłam spódnicę dla koleżanki. Model wpadł mi w oko, bo lubię niekonwencjonalne cięcia.  A, że resztek wystarczyło powstała ta właśnie oto spódnica. Niby mała rzecz a cieszy 🙂 Moja spódnica jest wersją mini. W oryginale był jeszcze doszyty na dole pas tkaniny. Mnie po pierwsze brakło tkaniny, po drugie długość nie moja:-) Spódnica ma odszywane kieszenie, oczywiście całość na podszewce. Materiał drobna biało czarna pepitka jest nieco rozciągliwy , a czarne boki to gruba dzianina. Na pasek brakło już materiału z całej długości, musiałam łączyć, szew akurat wyszedł z przodu, co widać na niektórych zdjęciach..

Wykorzystuję do granic możliwości piękną polską złotą jesień na zdjęcia w plenerze, a że las lubię i jest go wokoło mnie dużo to i nie zabraknie go na blogu.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!:

DSC06218

DSC06219

DSC06220

DSC06227

DSC06229

DSC06231

DSC06232

DSC06234

DSC06235

DSC06236

DSC06237

DSC06239

DSC06240

DSC06241

19 thoughts on “Spódnica z resztek

  1. Jak na spódnicę z resztek, to jest genialna! Gdybyś nie napisała o tym, to nawet przez myśl by mi to nie przeszło 🙂 Bardzo podoba mi się ten model, a Ty wyglądasz w nim świetnie 🙂 jak tak patrzę na Twoje zdjęcia, to myślę sobie, że czas przeszukać szafę w poszukiwaniu takich właśnie resztek i zacząć kompletować garderobę na zimę i robić zdjęcia w plenerze, póki jesień taka piękna…
    Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

