Retro wdzianko

Ta kutreczka powstała już 5 lat temu! I wtedy naprawedę robiła  wrarzenie. Nieskromnie powiem, że nieźle mi wyszła 🙂 i bardzo lubiłam w niej chodzić. Uszyłam ją z wykroju z Szycia Krok po kroku  2/2007 r.

Zdjęcie z gazety i rysunek techniczny wyglądają tak:

DSC06288

DSC06289

 

Moja wersja to  sztuczny flausz, podszewka.  Reglanowy rekawy, zrobiłam dłuższe niż w oryginale, ale takie niestandartowe. I powiem wam , że już od dwóch/trzech  lat obiecuję sobie, że już nie założę więcej tej kurtki, wystawię na allegro i uszyję coś nowego bardziej „na czasie”

No ale jak widzicie kiedy przychodzi jesień, taka ciepła i kolorowa jak obecna kurteczka znów idzie w ruch.  Ale to już na pewno jej ostatni sezon u mnie..czas się rozstać. Ostatnie pamiątkowe zdjęcia zrobione!

A tak naprawdę to nie mogę już na nią patrzeć 🙂 ileż można w jednym , nawet najfaniejszym ciuchu chodzić! Ale dobrze, że jest internet i będę czasem mogła zerknąć co też to udało mi się kiedyś uszyć 🙂

Póki co sesyjka  w komplecie ze spódnicą z ekoskórki z tego postu w moim ulubionym lasku!

DSC06244

DSC06245

DSC06246

DSC06247

DSC06248

DSC06249

DSC06251

DSC06257

 

DSC06252

DSC06262

DSC06264

DSC06265

 

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze!!

35 thoughts on “Retro wdzianko

  1. Kurteczka jest cudowna! Nie sprzedawaj jej, odwieś na dwa lata w szafie, a na trzeci rok znowu będzie Cię zachwycać, ja nie umiałabym czegoś tak ślicznego sprzedać… 🙂

  2. Bardzo fajne to wdzianko 🙂 Ja poszłabym za radą Iwony i nie sprzedawała go, tylko odwiesiła do szafy na jakiś czas. Chyba, że bardzo, ale to bardzo masz go dość, to wtedy nie warto. Ale wyglądasz w nim naprawdę bardzo dobrze 🙂

  3. Pięknie Pani wygląda w kurteczce, szkoda by ją oddać, skoro Pani w niej wyjątkowo do twarzy:) jestem ciekawa innych Pani projektów. Pani prace są bardzo inspirujące, zwł. dla początkujących, jak ja. Pozdrawiam serdecznie!!!

  4. Ta kurteczka jest tylko potwierdzeniem na to jak wspaniale szyjesz. Każdy projekt profesjonalny, niesamowicie dopracowany i urzekający. Kurteczka jest wspaniała, nie sprzedałabym jej w życiu 😀

  5. Jest piękna, a Ty prezentujesz się w niej zjawiskowo! Na Twoim miejscu bym ją zostawiła, moda modą, ale trzeba zauważyć, że w czymś się wygląda dobrze bez względu na panujące trendy:)

    Poza tym, masz u mnie wyróżnienie. Nominowałam Cię do nagrody The Versatile blogger award. Twoim zadaniem jest na blogu pokazać tę nagrodę, wymienić 7 faktów o sobie oraz nominować 7 kolejnych blogów.

Skomentuj

