Żakiet w promieniach jesiennego słońca

No i zrobiło się już 10 listopada! Trochę dłuższa przerwa niż przewidywałam, ale przecież trzeba tez szyć czasem 🙂 A z tym to nie mam problemów, efekty w kolejnych wpisach! Czekałam też na odpowiednią pogodę i na mojego nadwornego fotografa, ale w końcu stwiedziłam, że na pogodę to mogę się już nie doczekać i wzięłam sprawy w swoje ręce 🙂 Choć wdzięczenie się samemu do aparatu wydało mi się trochę głupie, ale cóż było robić 😉 Dobrze, że ta część mojego ogrodu jest nieco schowana przed sąsiadami bo już widzę ich miny i komentarze 🙂 „co też ta kobieta tam robi, chyba już całkiem zwariowała” :-)Choć nie powiem, sąsiadów mam fajnych !!  Pogoda dziś o dziwo dopisała no i mamy świeżutki pościk !! A w nim taki oto żakiecik!

31

Żakiety bardzo lubię szyć i nosić! Ten wyjątkowo wyleżał się w szafie, bo zaczęłam go wczesną wiosną..Model urzekł mnie ciekwymi cięciami, dużymi klapami i ciekwym tyłem, co zobaczycie ponieżej. Tkanina chyba teraz dość modna w takie węzełki, ale to nie typowa bucla. W sklepie wyglądał na wpadający w bordo, a w świetle dziennym to raczej śliwka..cóż, też lubię! Sam model  z Burdy 9/2007  113/114. Chyba szyję mało popularne modele, bo nie mogłam znaleźć odpowiedniego zdjęcia w interneci :-)Fason dość trudny, może nie dokońca poszło mi z dokładnością, tym bardziej, że ja raczej z opisów wogóle nie korzystam i się trochę nakombinowałam 🙂


DSC06322

DSC06318

DSC06317

DSC06316

DSC06313

DSC06312

Do tej stylizacji założyłam spódnicę z wysokim stanem, którą szyłam jakieś 5 kg temu 🙂 co zresztą zauważyłam dopiero na tych zdjęciach. Swoją drogą po przekroczeniu 40 jakoś trudniej utrzymać figurę w ryzach, mimo tej samej diety, ruchu itp..Ale tył żakietu bardzo mi się podoba więc mimo wszystko go pokazuję!


DSC06314

DSC06307

DSC06305

DSC06304

I jeszcze przybliżenie na stójkę, którą słabo widac na zdjęciach, tu też lepiej widoczna jest struktura materiału:

DSC06325

DSC06331

To tyle jeśli chodzi o sam żakiet.

Dostałam też ostatnio wyróżnienie od Mari Tamary, której dziękuję za zauważenie mojego skromnego bloga:-)

versitle-blogger

Nie pozostaje mi nic innego jak posłać dalej w myśl zabawy.

Muszę tylko jeszcze podac 7 faktów o sobie i nominowac kolejne 7 blogów:

hmmm…

1 Uwielbiam koty i opiekuję się obecnie dwoma 🙂

2. Chciałam kiedyś ukończyć studium dekoracji wnętrz, ale mnie nie przyjeli bo byłam…za stara 🙂  Takie to kiedyś czasy były..może teraz warto wrócić do tego marzenia?

3. Uwielbiam poznawać nowe miejsca i nowych ludzi

4. Lubię światło świecy

5. Nie lubię chodzić na zakupy (z wyłaczeniem kupwania tkanin:-)

6. Jestem niepoprawną optymistką

7. Uwielbiam słodycze

Co do nominacji, to wiem, że nie wszyscy chcą brać udział w tych blogowych zabawach..ale cóż, co kto zrobi z nominacją jego rzecz!

Nominowane blogi, dodam, że nie kierowałam się żadnym kluczem…

http://zaszewka.wordpress.com/

http://dhf-dhf.blogspot.com/

http://kamelperd.blogspot.com/

http://www.gabridou.blogspot.com/

http://misscollyann.blogspot.com/

http://suzospiracje.blogspot.com/

http://narzekaczka.wordpress.com/Z

Zasady są takie:

Pokazać wyróznienie, podziękować, ujawnić 7 faktów o sobie i nominować kolejne 7 blogów oczywiście jedocześnie informując je o tym!! UFFF

Trochę długi mi ten dzisiejszy post wyszedł, ale jest w końcu dłłłługi weekend  !!

Jesli dotarliscie do końca to bardzo dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam  wszystkich odwiedzających i komentujących!! PA!!

32 thoughts on “Żakiet w promieniach jesiennego słońca

  1. Spódnica leży idealnie, nie wiem o jakich 5 kilogramach mowa! 🙂 A żakiet prezentuje się świetnie, lubię wszystko, co śliwkowe i pięknie uszyte – sama przymierzam się do uszycia żakietu, ale powolutku. 🙂 Dziękuję serdecznie za nominację – z przyjemnością na nią odpowiem w kolejnym wpisie, a tymczasem zapraszam na Candy: http://zaszewka.wordpress.com/2013/11/10/kocie-candy/ Pozdrawiam!

  2. Z takiego ładnego materiału żakiet nie miał prawa nie wyjść. A od swojej figury to ja nie wiem czego chcesz, spódnica się skurczyła i tyle:P Bardzo ładnie wyglądasz:)

  3. Bardzo ładny żakiecik – podobają mi się te cięcia na dole z przodu.
    Przy okazji dziękuję za wyróżnienie – to bardzo miłe, ale jakoś nie mogę się przekonać do tych łańcuszków 🙂

  4. PIĘKNY! znam ten model, mam go, tylko zapału do szycia brak, a to znowu materiał nie odpowiedni, i tak czas płynie ….a model zaznaczony ,,do uszycia „:( Bardzo ładnie w nim Wygladasz, materiał piękny! A co do robienia samej sobie zdjęć to też mam a własciwie miałam takie dylematy, no bo głupio szczerzyć zęby do aparatu za którym nie ma fotografa :)))))) na fotki w plenerze nie ma szans ,z każdej strony sąsiad !wolę nie myśleć co by pomyśleli hi hi hi Chociaż sąsiadów też mam fajnych:) Pozdrawiam serdecznie

  5. Jesteś kolejną osobą, którą podziwiam za umiejętność szycia tak pięknych rzeczy. Piękny ten żakiet. Pozdrawiam serdecznie.

  6. Piękny i ładnie na Tobie leży 🙂 a co do figury – we mnie masz fantastyczną kobiecą sylwetkę i żadnych trudności w utrzymaniu jej w ryzach na zdjęciach nie widać ;))
    będę tu zaglądać, świetnie szyjesz

  7. Śliczny żakiet 🙂 a jak ładnie leży 🙂 perfekcyjnie Ci wyszedł 🙂 W ogóle bardzo ładnie szyjesz 🙂 Z chęcią częściej będę tu zaglądać 🙂 Pozdrawiam 🙂

  8. Wygląda bardzo ładnie i elegancko:) Kolor fantastyczny i ten guzik…Dodatkowo wszystko jest bardzo starannie zrobione:) Ja wszystkie zdjęcia robię sama, a więc znam te myśli, gdy wychodzę do ogrodu w celu zrobienia sesji. I też wybieram raczej skryte miejsca:) Też uwielbiam koty i światło świec:)

  9. Bardzo fajny żakiecik, krój i układa się na sylwetce jak trzeba. Materiał bym Ci skradła, też lubię taki kolor. Wogule podoba mi się Twoje szycie i wykończenia odzieży. Miłego weekendu.

Skomentuj

