Biała bluzka

Uszyłam białą bluzke. Brakowało mi bazy pod żakieciki oraz blezery, no i wymyśliłam, że uszyję taką prostą białą bluzkę, bo w sumie brakuje mi takich w szafie..Ciężko znaleźć mi odpowiednią tkaninę na tego typu bluzki więc padło na sztuczny jedwab..fason miał być prosty, zbluzowany więc ewentualne uciążliwości przy szyciu tego typu tkanin było mało… Już w trakcie szycia pomyślałam, że trochę nudna będzie taka biała, płaska, bez wyrazu.. A niespecjalnie przepadam za noszeniem wisiorków itp .Dlatego zakupiłam szklane kamyki i naszyłam  z przodu jak na poniższym zdjęciu..Całość wyszła tak:

DSC06373

DSC06370

DSC06371

DSC06372

Pięknie się elektryzuje na plecach… :-/DSC06374

W wersji nieco elegantszej, ze spodniami z TEGO  wpisu.

DSC06380

DSC06384

No i taka to jest ta moja biała bluzka…Szyłam wg. wykroju podstawowego bluzki, przesunełam trochę ramię w przód, dodałam małą zakładkę. Z tyłu rozcięcie , aby głowa się mieściła. Przód ciut krótszy niż tył..pamiętam w latach 90 tych też tak się nosiło…

Zobaczymy jak się sprawdzi w noszeniu!

Pozdrawiam Wszystkich oglądających i komentujących!! PAAA!!

17 thoughts on “Biała bluzka

  1. Piękna! Wyglądasz w niej rewelacyjnie, elegancko ale jednocześnie bardzo kobieco. Czytam w Twoim opisie że szyjesz już bardzo długo i to na prawdę widać, marzę o takiej precyzji wykonania 😉

  2. Proszę o otagowanie/dodanie etykiety dla postów, w których pokazujesz coś uszytego z tkanin z zapasów (przykładowa etykieta – uwalniam tkaniny)
    Jest nas bardzo dużo i inaczej ciężko jest mi to ogarnąć.
    Pozdrawiam 😉

  3. Witam. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje ciuszki i trafiłam na tę bluzkę z materiału którego nie jestem w stanie okiełzać na maszynie ( wszystko mi się pruje i strzępi a ścieg na maszynie marszczy). Czy mogłabyś mi udzielić wskazówek jak poradzić sobie z tego typu materiałem?
    Będę bardzo wdzięczna. 🙂

    • Dziękuję bardzo. Cóż poradzić, niektóre materiały take są. Ja przed zszywaniem czegokolwiek najpierw obrzucam wszystkie boku na owerloku…a jeśli ścieg się marszczy to moze nitka jest za kocno naprężona? Trzeba próbować na skrawku tkaniny, metodą prób i błedów. Pozdrawiam.

Skomentuj

