Mała czarna do zadań specjalnych

Witajcie w grudniu!! Nie wiem jak u was , ale dla mnie grudzień to miesiąc podsumowań i snucia planów na następny rok!! Ale na podsumowania przyjdzie jeszcze czas! Tym czasem pokazuję sukienkę, a właściwie metamorfozę sukienki uszytej w 2010 roku przed sylwestrem..wiadomo jest impreza , nie ma sukienki więc trzeba uszyć 🙂 Tym razem jednak stwierdziłam, że w zasadzie  w trendach aż tylu zmian nie było. Za czernia to ja zbytnio nie przepadam, ale mała czarna zawsze się przyda kobiecie po 40 tce 🙂 HA! Sukienka z 2010 r. wyglądała tak jak poniżej na zdjęciu. Cała z czarnej koronki, odcinana pod biustem, na dzianinowej podszewce. Generalnie szyłam ją chyba dzień przed imprezą i cała jest jedną wielką prowizorką, wiec nie będę się tu chwalić zbyt kunsztem krawieckim . Z „zewnątrz” nic jej nie można zarzucić 🙂 Jako, że odcięcie pod biusem było takie nijakie, dodałam wstawkę pas z czarnej satynki, z tyłu oczywiście kryty zamek. I tak powitałam 2011 rok!

102_1336

Za to na Andrzejki 2013 sukienka wyglądała już tak:

DSC06502

DSC06503

Za deklotem w stylu woda też specjalnie nie przepadam, ale tak mi się jakoś ubzudurała ta woda, na której trochę jednak popłynęłam..Nie wyszło dokładnie tak jak sobie wyobrażałam. Choć ogólnie nie jest żle. Chciałam aby dekolt wyszedł większy, ale że to pierwsza moja woda, to wybaczam sobie 🙂 Górę zrobiłam z czarnej dzianiny i po prostu wymieniłam . Reszta pozostała bez zmian! Wykrój na górę wg sukienki  z Burdy 2/2009 z tego postu . Wodę wymodelowałam wg tej instrukcji..trochę jak zwykle „na oko”

DSC06504

Zdjęcia oczywiście bardzo nie wyraźne, bo to i czerń, wieczór, słabe oświetlenie więc spcjalnie wzoru koronki nie widać..ale, że miejsce na tyle było symaptyczne nie mogłam sobie odmówić zrobienia tam zdjęć i pokazania Wam 🙂 . Liczę, że całość  Wam się też spodoba !

DSC06479

DSC06506DSC06525

DSC06528

DSC06540

Mam nadzieję, że andrzejkowe wróżby okazały się dla wszystkich szcześcliwe i napawające optymizmem!!

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każde odwiedziny i komentarz!!

DSC06538

18 thoughts on “Mała czarna do zadań specjalnych

  1. Piękna sukienka, bardzo Ci do twarzy. Naszła mnie ochota na taki dekolt i plecy – cudo. 😀 No i śliczne, stylowe wnętrze. 🙂

  2. Jestem zachwycona całkowitą przemianą tej sukienki. Nie pomyślałabym, że jedna powstała z drugiej, masz talent prawdziwy!:) Bardzo podoba mi się zdjęcie przy lustrze ze świecą, jest ono bardzo klimatyczne.

    A we wróżbach nie uczestniczyłam z pewnego prostego powodu: jak byłam młodsza i się w takie rzeczy bawiłam, to za każdym razem wychodziło mi, że kto inny zostanie moim mężem. W związku z tym, już mam chyba „rozplanowanych” 12 mężów i 13 póki co nie muszę poszukiwać;P

  3. Zmiana zdecydowanie na plus! Przepięknie wygląda, wg mnie dekolty wody są super i również u Ciebie wygląda to świetnie 🙂 będziesz się bardzo ładnie i kobieco prezentować 🙂
    p.s. cudowne wnętrze w którym zrobiłaś zdjęcia !

  4. Genialna przemiana! Sukienka przed nią wyglądała fajnie, ale ta wersja PO jest o niebo lepsza! Wyglądasz w niej niesamowicie, jest elegancka, ale i romantyczna. Baaardzo przypadła mi do gustu 🙂

  5. To ty na tych obrazach? Są niesamowite. Mój wujek maluje i zdarzało mi się pozować:P A sukience odmiana bardzo posłużyła, dekolt jest super i ładnie z takim wyglądasz. Koronkę pokażesz przy okazji:P

Skomentuj

