Jeszcze raz ozdoby świąteczne!

Dziś chciałam wam jeszcze pokazać ostatnie moje dzieło, z którego jestem dumna 🙂 Choć nie szyciowe tym razem..Co prawda  choineczki sama zrobiłam z filcu, ale nie o nich tym razem 🙂

DSC06719

W zeszłym roku na jakimś blogu zobaczyłam taką świąteczną dekorację z szyszek i od tego momentu zapałałam chęcią zrobienia podobnej! Z niecierpliowścią czekałam na jesień, zimę aby móc przystapić do dzieła!! Oczywiście wcześniej przygotowywałam się do tego wydarzenia 🙂

Najpierw zbierałam jesienią szyszki, duże i małe ..

DSC05848

DSC05846

Żeby w długie zimowe wieczory czarować z nich upragnioną  ozdobę! Musiałam jeszcze specjalnie zakupić i zapoznać się z obsłygą pistoletu z gorącym klejem! Nie  miałam nawet pojęcia gdzie takie coś kupić. Okazało się, że w każdym hipermarkecie są 🙂 szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, tyle  razy mogłam już wykorzystać ..ale nie szkodzi, co się odwlecze to nie uciecze..

A tak wyglądała cała zabawa:

Materiały: styropianowa kula, ja miałam  z zapasów taką 12 cm ..dużo szyszek niedużych, w podobnej wielkości, pistolet z klejem, wstążki, kawałek patyka z lasu, fantazja 🙂 opcjonalnie doniczka

DSC06597

DSC06599

Kula nabiera kształtów DSC06638

DSC06636

Jak widzicie szyszki nie dopasują się idelanie i zostają białe dziury..W te miejsca wkleiłam kokardki z wstążek, ja wybrałam z organzy białe i złote..

DSC06709

DSC06637

Pozostaje jeszcze zastanowić się czy  kula ma wisieć, czy stać..ja wybrałam wersję z doniczką, bo akurat miałam idelanie pasującą 🙂 Dokleiłam patyk , do doniczki jako wsad posłużyła mi stara gazeta, na wierzch kamienie i żołedzie 🙂 Ot i cała filozofia!

Praca bardzo wdzięczna, przyjemna..Na pewno w przysłym roku zrobię podobną mniejszą do zawieszenia! Widziałam, też gdzieś właśnie z żołędzi..

DSC06719

Pochwalę się, że woda w oknie i boczki to też moje dzieło, ale już trochę stare 🙂

DSC06717

DSC06714

A tak prezentuje się o zmroku:

DSC06747

Pozdarwiam wszystkich serdecznie i życzę udanego tygodnia!!!

15 thoughts on “Jeszcze raz ozdoby świąteczne!

  1. Fajny pomysł – może w przyszłym roku wykorzystam, bo w tym roku nawet lasu z bliska chyba nie widziałam… Ale jak zobaczę szyszki to już będę wiedziała co z nich zrobić 😀

  2. Ozdoby są fajne:) A ja to jeszcze bym chciała mieć takie duże okno:D Mieszkam na poddaszu i okna mam takie sobie, chociaż w kuchni i w jednym pokoju mam duże półokrągłe:P Ale na nich takiej firanki nie zawieszę, no nie ma bata:P

  3. Drzewko piękne 🙂 Zasłonki też ślicznie się prezentuję, ostatnio myślę o czymś lżejszym na okno – może pójdę za Twoim przykładem 🙂

Skomentuj

