Pikowana na czasie

Zachciało mi się być trendy i zakupiłam kawałek pikowanej tkaniny kolor ecri. To taka dzianina czy coś..Zastanawiałam się co z tego uszyć, bluzę, tunikę, a może jednak sukienkę? Hmm..w bluzach mało chodzę, do tuniki trzeba jakieś rurki lub leginsy, w których też mało chodzę, bo i gdzie??  Sukienka?? ale jaka? tradycyjna niezbyt pasuje do tej tkaniny…rozkloszowana będzie mnie pogrubiać. No i postawiłam na coś pomiędzy sukienką a tuniką.  Tak więc powstała ta słodka sukieneczka pudełkowa i wiecie co- bardzo mi się podoba:-) i chyba uszyję sobie jeszcze jedną w podobnym stylu tym bardziej, ż e były jeszcze inne kolory tej pikówki! Miałam wątpliwości co do długości, na pewno będzie to sukienka raczej na mniej oficjalne wyjścia.

Wykrój kombinowany, sukienka z Burdy  3/2010 model 104 , a rękawy, ponieważ zależało mi na długim  dość wąskim rękawie zaporzyczyłma z Burdy 11/2013 model 108.

W sumie tak ledwo ledwo strczyło na ten rękawek.. a miałam 1,50 tkaniny..

Dodałam jeszce kawałek eko skórki na ramiona, ale tylko naszyłam, bo bałam się, że znów cuda będą się działy przy szyciu tej eko skórki. Obszyłam czarną satyową lamówką ze skosu  i jest:-)

Model naprwadę bardzo prosty, myślę, że każda początkująca krawcowa da sobie z nim radę! Naprawdę polecam .

A teraz już prezentacja sukienki

DSC06925

DSC06927

DSC06926

DSC06923

I w innych butach..


DSC06915

DSC06920

DSC06919

Ubolewam nad jakością zdjęć, ale do wiosny i plenerów jeszcze będziemy musieli troszkę poczekać! Pozdrawiam gorąco!!

31 thoughts on “Pikowana na czasie

  1. Piękna sukienka, mimo, że nie przepadam za pikówką, to świetnie się w niej prezentujesz i model idealny 🙂

  2. Piękna sukienka! Leży też idealnie 🙂 Chyba Ci jej trochę zazdroszczę… Tym bardziej, że sama ostatnio poległam na trapezowej sukience…

  3. Piękna! Każda Twoja nowa rzecz mnie zachwyca, poważnie, nie tylko ze względu na talent krawiecki ale też dobór bardzo ładnych tkanin i krojów. 🙂

    • Szyję głównie modele w których chodzę na spotkania z klientami, do pracy, na różne imprezy. Zależy mi na jakości , w zasadzie w ogóle nie kupuje ubrań w sklepach..Dlatego staram się każdą rzecz przemysleć czy nie szkoda czasu na jej szycie.. 🙂

  4. Bardzo mi się podoba. Powiedz czy nie jest odrobinę za sztywna? Jak ją „czujesz” ? Kusi mnie bardzo pikówka, ale obawiam się że wyglądałabym w niej jak w zbroi 😉 Zdradź nam jeszcze proszę, jaki to model wykroju 😀 Bo świetny krój – idealnie się prezentuje 🙂

  5. oooo przepraszam – odnośnie modelu już wszystko doczytałam 🙂 Obejzalam zachłannie zdjęcia i nie spojżalam na opis – przepraszam – już nadrobiłam 😉

  6. Sukienka jest faktycznie trendy! Do tej pory nie widziałam jeszcze nic z tej pikówki co by mnie zachwyciło – Twoja sukienka jest pierwsza!!! Rewelacyjna!!!
    Czy ma jakiś zamek, czy wciągasz przez głowę?

    • To tym bardziej się cieszę 🙂 Masz rację tyle było tych pikówek, że jakoś też do niej nie pałałam. Ale,że białe lubię to kupiłam no i wyszło jak wyszło 🙂 Zakładam przez głowę.

  7. Fajna ta kiecuszka! aż żałuję że nie kupilam takiej pikówki jak była jeszcze w sklepie 😦 Wted nie przyszlo i do głowy że można z niej uszyć sukienkę.

Skomentuj

