Granatowa pikowana spódnica tulipan

Dziś pokażę wam spódniczkę, którą uszyłam już wcześniej, ale nie było okazji jej sfotografować..Liczyłam na cieplejszą pogodę i zdjęcia na dworze, ale dziś znów było dosyć zimno i nie odważyłam się zdjąć płaszcza…Całe szczęsćie mamy już połowę lutego i już odliczam dni do prawdziwej wiosny..choć zima w tym roku u mnie i tak była ,a  właściwie jej nie było 🙂   Nie wiem czy to przez te zmiany temperatury, czy też z powodu ogólnego zabiegania ostatnio bywam tak zmeczona wieczorami, ze nie mam siły już na szycie, choć planów i pomysłów mam sporo, materiałów też parę…Jak to się mówi, chęci ogromne ale ciałko słabiutkie 🙂 I nawet wekeendy zaplanowana już do połowy marca..ech…

Spódnica ze sprawdzonego już modelu z Burdy 3/2008 model 114 . Uszyłam jużchyba z pięć takich, bardzo dobrze sięje nosi 🙂

A materiał, to znów pikówka, ale taka jakby powlekana, z dalaeka wygląda jak skórka, jest dosyć mięsista…kupiłam z myślą o spódnicy 60 cm..oczywiście na model tulipankowy zabrakło mi materiału, więc posiłkowałam się ścinkami po innej spódnicy. Też wygląda jak imitacja skórki. W sumie wyszło chyba przyzwoicie. Zdjęcia nie oddają w pełni koloru ani struktóry tkanin, dalego musicie uwierzyćmi na słowo 🙂 Z tyłu dodałam zamek w kolorze srebrnym .

Miełgo oglądania i komentowania

DSC06971 DSC06963 DSC06965 DSC06964

DSC06967

A tak wygląda tkanina w przybliżeniu, bo na tych zdjęciach to niewiele widać …

DSC06886

Przy okazji przeglądania tej starej Burdy natknęłam się na model żakietu, który wtedy bardzo mi się spodobał i nadal mi się podoba. Jak myślicie, warto sobie coś takiego uszyć?? Wydaje się być  nadal na czasie..Może ktoś szył?

thumb_300x400_11

Pozdarwiam ciepło w oczekiwaniu na wiosnę!

25 thoughts on “Granatowa pikowana spódnica tulipan

  1. material rzeczywiscie bardzo atrakcyjny, spodniczla swietna, mnie sie bardzo podobaja takie fasony, ale sa nie dla mnie….:)

  2. Żakiet fantastyczny! Spódniczka oczywiście też. Zgrabny model i te zakładki wyglądają bardzo ładnie 🙂

  3. Rzeczywiście świetny model. Spódniczka jest cudowna, idealna 😀 Jeśli chodzi o żakiet to ledwo spojrzałam na zdjęcie i już mi się spodobał 🙂 Myślę, że jak masz ochotę na niego to szyj 🙂

  4. Spódniczka jest świetna, widać, że wygodna 🙂 A żakiet-kurteczka fantastyczny, bardzo oryginalny, nawet ja bym go chciała 😉

  5. Bardzo ładna spódniczka i fajnie wybrnęłaś z materiałem. Szyłam podobną córce i też na okrągło w niej chodzi. Widać dobry model. A żakiet w padł mi w oko, jakiś czas temu, Tobie taki pasuje i zależy jakiego materiału użyjesz. Powodzenia 🙂

  6. Fantastyczna spódnica, bardzo ciekawa:) W tym żakiecie bardzo ładne są 2 rzeczy: otóż rękawy (moje ulubione ostatnio) i nietypowe zapięcie. Natomiast czy jest trudne, nie wiem, ale wygląda na raczej pracochłonny model.

  7. Świetna kiecka, ten model też od jakiegoś czasu łazi mi po głowie, ale albo materii za mało albo zapomni się ze taką się chcialo i szyje się zupełnie inną. Tym razem zanotuję sobie w notesie żeby nie zapomnieć. 🙂

  8. Super zestawienie materiałów w tej spódniczce!
    A ten żakiet ze zdjęcia jest bombowy.. ja bym pewnie zakończyła dla siebie rękawy na prosto… ale te też wyglądają naprawdę ciekawie 🙂

Skomentuj

