Folkowo i karnawałowo

Na kończący się karnawał popełniłam taką oto prostą jak budowa cepa spódniczkę:-)  Była szyta na specjalne zamówienie na bal przebierańców, gdzie motywem przwodnim miały być Gwiazdy/celebryci. Moja koleżanka wymyśiła sobie, że przebierze się za Cleo ze sławnego już teledysku „My Słowianie” . Osobiscie nie przepadam za takimi produkcjami muzycznymi, sam teledysk też jakby nie w moim klimacie, ale sam pomysł na strój wokalistki całkiem ok. Ale jak wiadomo o gustach ani muzycznych ani modowych nie ma co dyskutować! Ile ludzi tyle upodobań!

Co do samej spoódnicy to powstała z  dwóch prostych kawałków tkaniny , podszewki . Do całości doszyłam tunel z gumką. Na podszewce 3 warstw tiulu aby nabrała objętości . Materiał znacznie odbiega od oryginału, ale motyw ludowy jest, fason jest i o to chodzi w przebierankach 🙂

Spódnica pezentuje się tak:

DSC06979

Było jej naprawdę dużo, ciężko wszywało się pasek z gumą i do tego jeszcze podszewkę, ale dałam radę!

DSC06980

A tak już prezentuje się na ślicznej koleżnace przebranej za Cleo:-) zdjęcia oczywiście publikuję za jej zgodą i przyzwoleniem 🙂1977720_693704340680833_1039740624_o

A tu w całej okazałości, ale niestety mam tylko takie małe zdjątko..

photo.php

Najważniejsze, że kreacja się podobała, właścicielka doskonale się w niej czuła i bawiła 🙂 przynajmniej o tym mnie przekonywała . A uśmiech na Twarzy chyba to potwierdza!

Mam nadzieję, że w marcu pokażę wam sporo nowych rzeczy, które zaczęłąm szyć, a i pogoda za oknem coraz lepsza to i liczę na sesje w wiosennym już słońcu!!

Pozdarwiam!!

15 thoughts on “Folkowo i karnawałowo

  1. Eeeekstra!!! Z czerwonym gorsetem jest super! A o pogodzie nicnie mów, w piątek w radiu mówili „korzystajcie ze słonecznego weekendu bo od poniedziałku ma padać”, i wczoraj szukałam gdzie u mnie słońce świeci i dupa. Ale Podlasie to taka nasza polska Kamczatka i chyba rządzi się własnymi prawami;)

  2. cudna spódnica! od dłuższego czasu szukam pomysłu na ludową kieckę i ta jest idealna. choć może dla mnie lepsza by była ciut dłuższa 🙂 czy ma Pani jakiś wykrój, który mogłaby Pani udostępnić, czy to tajemnica (co oczywiście zrozumiem)? 🙂
    ps. piosenka z teledyskiem też nie w moim stylu, ale stroje wszystkie prezentują się pięknie 🙂

Skomentuj

