Najpopularniejszy fason bluzki z Burdy 4/2014

Ten model widzaiłam już na kilku blogach oraz na stronach Burdy . Niewątpliwie bardzo popularny, chyba dzięki swej prostocie i łatwości w szyciu!

I mnie urzekł ten model, a że w szafie mam mało bluzek więc nie było wyjścia 🙂 Uszyłam 🙂

W sumie jestem zadwolona, choć  może bluzeczka trochę szeroka dołem, ale już nie chcaiło mi się jej zwężać ..Długości też nie zmieniałam, u mnie nie wyszła krótka, bo jestem nie wysoka jak na Burdowe proporcje 🙂

Kolor wiosenny, fason modny, pasuje zarówno do spodni jak i i do ołówkowych spódnic! Na pewno przyda się do pracy!

Zobaczcie moją wersję!

SONY DSC

SONY DSCSONY DSC

SONY DSC

To zdjęcie tłumaczy dlaczego bluzeczka jest nieco wygnieciona 🙂 Kicia jest typowo domowym kotem a jak już poczuje zew natrury to ciężko ją spowrotem do domu zaciągnać 🙂

SONY DSC

 

Mam nadzieję, że moja bluzeczka też Wam się spodoba.

Pozdrawiam serdecznie!

14 thoughts on “Najpopularniejszy fason bluzki z Burdy 4/2014

  1. Ta bluzeczka też bardzo mi się podoba tylko zastanawiam się jak będzie układała się u mnie na biuście, boję się że będzie za bardzo odstawać 😦 Super wygląda z rybaczkami i z kotem 🙂 🙂 🙂

  2. Witam. Bardzo ładna ta bluzeczka. Niestety ten numer Burdy nie do kupienia juz. :(( czy istnieje szansa odkupienia od Pani tego wykroju. Bardzo mi zalezy.
    Aldona

  3. Witam. Niestety juz nie mozna kupic Burdy 4/2014. Chcialabym uszyc te bluzke. Czy istnieje mozliwosc odkupienia wykroju. ??
    Dziekuje. Aldona

Skomentuj

