Czarny żakiet z Burdy

Już od dawna zamierzałam zabrać się za uszycie czarnej marynarki/żakietu. Te, które miałam już się nieco znosiły no i znudziły mi się. A chyba każdy przyzna, że czarną marynarkę po prostu trzeba mieć w szafie!  Materiał leżał już chyba z rok na półce i w sumie nie mogłam się zdecydować jaki wybrać fason. Chciałam coś dłuższego, elegantszego, z myślą o wykorzystaniu w pracy…Padło na model ze starej Burdy, który już kiedyś dawno miałam zaznaczony: Burda 8/2003  model 107. Nie byłam pewna jak to wyjdzie, bo zdjęcie w Burdzie nie było najciekawsze, a i model  z odcięciem powyżej tali niekoniecznie chyba do najmodniejszych należy..ale  podobał mi się rysunek techniczny , a modele odcinane pod biustem dobrze na mnie leżą więc postanowiłam zarykować..

I tak powstała ta czarna marynarka! Jestem z niej bardzo zadowolona! Nie wiem co to za tkanina, kupiłam ją za 11 zł/mkw..ale świetnie nadaje się na żakiet! Oczywiście musiałam wtrącić swoje 3 grosze i dodałam kołnieżyk i patki z resztek ekoskórki, niestety na całe klapy już mi zabrakło…Niedawno widziałam w kilku sieciówkach żakiety w podobnym fasonie i z również z wstawkami z eko skórki. A więc całkiem bezwiednie wpasowałam się w  trendy 🙂

Mnie efekt końcowy zaskoczył na plus!! Z szyciem nie było więszkszych problemów, w sumie nic nie poprawiałam. szyło się szybko.

 

Tu dość kontrastowe zestwaienie z koronkową sukienką 🙂 Co myślicie?DSC07248 DSC07255

DSC07247 DSC07244 DSC07243 DSC07250DSC07251 DSC07238

DSC07240 DSC07241

 

I to by było na tyle 🙂

 

Pozdrwawiam,

20 thoughts on “Czarny żakiet z Burdy

  1. Genialny jest ten żakiet! Wstawki są super i rzeczywiście bardzo modne! Podziwiam umiejętność szycia żakietów, ja szyłam jak na razie jeden i nie jestem z niego zadowolona… A marzy mi się taki czarny z szalowym kołnierzem z eko-skóry…

  2. Obserwuje juz bardzo długo ale komentarz moj pierwszy, podzwiam Pani umiejętności! Ja jestem na etapie prosty bluzeczek i firanek ale marzy mi sie by moje rece posiadly w polowie takie umiejetnosci jak Pani zręcznie paluszki :))), pozdrawiam i czekam na kolejne cudeńka !

  3. bardzo elegancko wygląda jako komplecik z koronkową sukienką, ale sam żakiet świetnie też będzie wyglądał z jeansami- wstawki z ekoskórki wyszły świetnie i chyba dobrze, że na klapy zabrakło- zrobił by się smoking:))
    pozdrawiam ciplutko:)

  4. Ale szykowny żakiecik, ekstra wygladają wstawki z ekoskóry 😀 Z sukienka świetnie ale też go widzę z białą koszulą i czarnymi spodniami 😀 zresztą taki żakiet jest super uniwersalny! Pozdrawiam

Skomentuj

