Miejskie safari

No i nastało nam lato 🙂 przynajmniej u mnie temepratury ciągle rosną … Bynajmniej się nie skarżę, ale mogę powiedzieć, że tak jak zima  co roku zaskakuje drogowców w grudniu, tak mnie zawsze zaskakują upały w maju i okazuje się nagle, że ja przecież nie mam co na siebie włożyć!!! Też tak macie ?? 😉

I na nic plany co roczne, że tym razem to ja się solidnie przez zimę przygotuję do wiosny i takie tam podobne 🙂 Zawsze zaskakuje!!

Tak więc dziś zrobiłam „przemeblowanie” w moich szafach, zimowe swetrzyska , bluz i ciemne kolory poszły w kąt..(przynajmniej do następnych deszczów) . Zrobiłam przegląd moich ulupionych „letnich” ciuchów no i powiało pustkami 🙂

Na szczęście tak całkiem bezproduktywnie nie spędzałam zimowych wieczorów i dziś poszła w ruch bluzeczka, którą kiedyś  już pokazywałam na facebooku. Dziś pokażę ją na sobie!

Bluzkę uszyłam bardzo spontanicznie! Fason miał być inny, ale w ostatniej chwili padło na zakładaną bluzkę..trochę się przeliczyłam z możliowściami tkaniny i nie jest do końca (bluzka znaczy) taka jak sobie wyobrażałam, ale jet ok. Pomysł i wykonanie oczywiście moje 🙂 Wykorzystałam jedynie model bluzki podstawowej do wykrojenia pachy, i szablon rękawka.

Całość wyszła tak:SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 

A na mnie wygląda tak:

DSC07270 DSC07268

W zestwieniu z beżowymi spodniami , brązowym paskiem wyszedł mi trochę taki styl safari, który bardzo lubię  i chyba on mnie też 🙂

DSC07274 DSC07272 DSC07271

DSC07269

 

Pozdrawiam gorąco wszystkich odwiedzających ten blog!! Zapraszam do zostawienia tu swojego śladu w postaci komentarza!! Będzie mi bardzo miło 🙂

18 thoughts on “Miejskie safari

  1. Zacznę od tego, że bluzka bardzo mi się podoba. Ja także potrzebuję czegoś białego 🙂 Jeśli chodzi o temperatury to moje mieszkanie jest położone na poddaszu, na południowym zachodzie. Większość jednak na południu. I od dzisiaj oficjalnie zaczęłam sezon letni – okna zasłonięte cały dzień, żeby choć trochę w mieszkaniu było chłodniej 😉

  2. Bardzo mi się podoba, śliczny materiał , w słońcu musi świetnie się mienić 🙂 Taki zakładany fason od dawna mi się marzy tylko że ja zawsze mam problem z takimi modelami, rozłażą mi się na biuście i efekt jest marny.

  3. Piekna, modna, na czasie, do spodni, wyglada jak z luksusowego sklepu, i ta stojka, ta bluzeczka jest po prostu świetna , wielkie łał! Dla producentki takich okazów wielkie brawa! Pozdrawiam agata

  4. Bardzo fajna bluzeczka 🙂 Doskonale rozumiem „zaskoczenie”, bo ja też takie plany sobie robiłam i nici z tego wyszły 😛

  5. Bluzeczka wyszła Ci bardzo fajna. Tak myślałam, że zszyty jest przód bo pewnie rozchodziłby się w ruchu. Mogły by być też guziczki, ale tak jest ładniej . Prosta i elegancka. Materiał extra, na upały. Moje plany podobne do Twoich, często przesuwane w czasie. 🙂

  6. Właśnie o takim modelu myślałam ostatnio! Podsunęłaś mi pomysł z jakiego materiału go zrobić – ogromnie dziękuję! A bluzeczka wygląda rewelacyjnie, idealnie na lato, no po prostu super 😀

Skomentuj

