Białe spodnie gnieciuchy

Z tymi spodniami to dziwna sprawa, już drugi raz przymierzam się aby je Wam pokazać i teraz też nie jestm zadowolona ze zdjęć, a właściwie tego jak te spodnie na nich się prezentują..Uszyłam je według sprawdzonego już wzoru, który pokazwałam TU. Materiał początkowo z przeznaczeniem na sukienkę, jednak stwierdziłam, że nie mam białych spodni na lato. A zdecydowanie lubię takie nosić w chłodniejsze,  a słoneczne dni. Materiał ma ciekawą strukturę, choć może na zdjęciach mało widoczną i jest dość elastyczny, co w zasadzie stwerdziłam dopiero po uszyciu 🙂 zwężałam nogawki, a nadal luzy że hoho… W sumie bardzo dobrze się w nich czuję, ale jak widzę na zdjęciach to nie najlepiej wyglądają…już sama nie wiem, czy to zdjęcia przekłamane, czy ja nie potrafię dostrzec ich mankamentów? A głównie chodzi mi o to, że są dość gniotliwe  i wypychają się kolana. Zdecydowanie lepiej spodnie wyglądająw ruchu i na „żywo”.No i już sama nie wiem, nosić, czy nie nosić??

Zdjęcia  z obu „sesji ” poniżej . Różowa bluzeczka w kwiaty też mojego autorstwa, prosta jak budowa cepa, więc nie ma co poświęcać jej osobnego wpisu !

DSC07316DSC07307DSC07308DSC07312

I tu drugie podejście w nadziei, że jednkt te spodnie naprawdę super się prezentują…Zdjęcia robione niestety telefonem co od razu widać..

IMG1116 IMG1117 IMG1119

 

Poniżej widać ciekawą wytłaczaną tkaninęIMG1121 IMG1122 IMG1123 IMG1124 IMG1125 IMG1126

 

Pozdrawiam serdecznie! Następny post najprawdopodobniej też będzie o spodniach!! a na maszynie kończy się już sukienka, a kolejna czeka w kolejce! Zapraszam !!

 

 

7 thoughts on “Białe spodnie gnieciuchy

  1. Należy przyjąć, że taka już uroda tej materii, i nie zgłębiać za bardzo tematu 🙂 Spodnie mi się podobają, szczególnie w kontrastowym zestawieniu z ciemniejszą bluzką i butami, swoją drogą fajne te buty 🙂

  2. Mam podobna figure i spodnie nie zawsze mi pasuja, sprobuje uszyc sobie ten model. Bardzo mi sie podoba ten zestaw z granatowa bluzka i butami – swietnie.

  3. Mam problen ze spodniami, nie zawsze dobrze w nich wyglądam a właściwie rzadko 😦 marzą mi się takie białe 🙂 Obie stylizacje przypadły mi do gustu 🙂

Skomentuj

