Kwieciste spodnie Burda 4/2014

Miałam chandrę, a na chandrę jak wiadomo najlepsze są zakupy, nawet najdrobniejsze, czasem wystarczy mi nawet nowy lakier do paznokci. Tym razem czułam, że nic tak nie poprawi mi nastroju jak zakup nowego materiału..ale wiadomo w takich stanach często zakupy bywają nieprzemyślane i aby nie ryzykowac chybionego zakupu postanowiłam sprawdzić czy w niedawno odkrytym SH jest jeszcze zasłona, która kiedyś zachwyciła mnie swoim wzorem, jednak nie na tyle by ją od razu kupić (jak nie widzę od razu co ma być z tkaniny to nie kupuję..)

Za znak odczytałam , że  jeszcze jest w sklepie , że czeka tam właśnie na mnie i na ten dzień!

Pomysłów było kilka, zwyciężyły spodnie z kwietniowej Burdy model 110 , które od razu wpadły mi w oko! Pełna entuzjazmu jeszcze tego samego dnia wyprałam tkaninę zrobiłam wykrój i wykroiłam spodnie! Potem już poszło z górki, szycie, przymiarka  itd..Napradę tak szybko i bezproblemowo szyje się te gatki! Mimo, że zrobiłam wykrój roz.38 choć moje wyniary  wg. Burdy to już 40 spodnie są nawet nieco luźne w talii, ale lepiej niech tak zostanie bo materiał jest nierozciągliwy. Nogawki celowo zostawiłam dłuższe z myślą o podwinięciu. Musiałam jedynie pokombinować przy krojeniu bo wzór na zasłonie to takie własnie kwieciste pasy, zależało mi aby  pasy szły wzdłuż nogawek, a tkaniny znów nie było tak wiele. Wiadomo, ż e szycie tkaniny z regularnym wzorem to trochę tak jak układanie tapety na ścianie 🙂 musi się schodzić 😉 Osobiście  z efektu jestem zadowolona.

Po kilku dniach chandra minęła, a spodnie zostały..i teraz właśnie rozpoczęły się moje wątpliwości, kiedy już emocje opadły..zresztą oceńcie sami..czy w takich spodniach można się gdzieś pokazać?? Hmmm..dalej mi sie podobaja, ale ja to wogóle mam dziwny gust.. Czy nie wyglądająjak dół od piżamy?? Jedno wiem na pewno, że ten fason świetnie leży, szyłam kompletnie bez żadnych poprawek!! Na pewno chcę jeszcze takie spodnie w kolorze niebieskim lub granatowym! A te??może  na jakieś wakacyje wojaże sobie zostawię!

W uzupełnieniu dodam, zę branzoletki to takz emoje dzieło, ale to tylko koraliki nawleczone na gumkęwięc żadna filozofia 🙂 Kamienie kupione dawno,tanie były- miałam ich cały worek, aż tu nagle taki kolor wrócił do mody 🙂

Zapraszam na spacer !

DSC07388DSC07440DSC07439DSC07438DSC07437DSC07436DSC07435DSC07390DSC07393DSC07402DSC07395DSC07394DSC07419DSC07428DSC07427DSC07411DSC07423DSC07426

Pochwalę się karczkiem, bo bardzo ładnie wyszedł 🙂 Przynajmniej w mojej ocenie .

DSC07443 DSC07442

 

Bardzo jestem ciekawa Waszej opini więc komentujcie! Zniosę to z godnością !

Pozdrawiam serdecznie!

19 thoughts on “Kwieciste spodnie Burda 4/2014

  1. Ten model strasznie mi się podoba i Twoje spodnie potwierdzają mi, że jest świetny 🙂 Spodnie wyszły Ci super i nie tylko na wakacyjne wojaże, choć ze względu na kolor i wzór są rzeczywiście bardzo letnie 🙂 Podsumowując: jak dla mnie spodnie są po prostu bombowe 🙂

  2. Bardzo mi się podoba to jak upilnowałaś wzór – moim zdaniem wygląda to bardzo dobrze. Zgadzam się że spodnie są mocno letnie, ja jestem trochę sztywniarą i do pracy bym w takich nie poszła (chociaż dzięki fajnemu krojowi zdecydowanie NIE wyglądają na spodnie od piżamy) ale na wakacje wg mnie są idealne.

  3. Spodnie mi się bardzo podobają – kwieciste są ostatnio bardzo modne, a Tobie udało się świetne spasować wzór 😉
    Żeby nie było tak słodko 😉 czy przypadkiem w kroku nie są za luźne? Coś mi się tam nie zgadza… No i osobiście zrobiłabym je odrobinę węższe w okolicy łydek, ale jeśli materiał jest nieelastyczny, to mogłoby być niewygodnie.

  4. Ten model bardzo mi się podoba. Na niektórych zdjęciach przód nie układa się zachwycająco, ale na innych wygląda po prostu zjawiskowo! Świetnie. Trochę zazdroszczę!

Skomentuj

