Czy czuje pani kratę…

Kolejna uszyta rzecz z wrześniowej Burdy. Nie wiedziałam aby ktoś szył tę spódnicę, chyba , że przeoczyłam. Jeśli tak to przepraszam 🙂 Chętnie nadrobię braki ! Ten model można wykorzystać na wiele sposobów, od eleganckich kreacji do takich sportowych wręcz modeli jak zaprezentowano w Burdzie. Moja stylizacja z tą spódnicą to coś pomiędzy 🙂 tak mi się osobiście wydaje, a to za sprawą kratki! Jak już nie raz podkreślałam nie jestem specjalną fanką krat, ale ta spodobała mi się ze względu na kolorystykę!

Trudność szycia tej spódnicy polega jedynie na dopasowaniu kratek,  dół cały podszywałam ręcznie, bo nie lubię maszyowego wykończenia. Chętnie uszyję jeszcze coś podobnego w  wersji bardziej eleganckiej np z czarnej tkaniny! Może wersja nieco krótsza np. do tańca latino?? hmm…rozmarzyłam sie 🙂

Ale jeśli ktoś chciałby szyć krótszą wersje to trzeba by karczek spódnicy zmodyfikować na linii bioder..myślałam, z e przyszyję poprostu falbankę nieco wyżej, ale niestety nie wyglądło by to dobrze ze względu na pionowe linie cięcia! Ostatecznie ta długość mnie zadowala, bo w krótszej to prawdobodobnie bym nie wyszła w ciągu dnia 🙂 Nic nie dodawałam do długości, poprostu jestem niższa niż Burda przewiduje 🙂

A teraz już zapraszam na zdjęcia jeszcze w plenerze!

Burda 9/2014  model 104

Koszt spódnicy ok 20 zł . Bez podszewki.

 

 

8 thoughts on “Czy czuje pani kratę…

  1. Podoba mi się ta spódnica, też mnie kusiło żeby ją uszyć tylko że nie mam odpowiedniego materiału , nawet zastanawiałam się czy nie uszyć sukienki z takim dołem. Fajny materiał, też jakoś za kratą nie przepadam ale ta bardzo mi się podoba, tym bardziej że jest w tym sezonie modna 🙂

Skomentuj

