Zimowa sukienka

Ależ ten czas szybko leci, święta mamy już za sobą, przed nami szaleństwa sylwestrowej nocy! A mój ostatni wpis był prawie 2 miesiące temu!! Nie był to czas stracony i bezłodny :-), fakt, że na szycie nie pozostaje mi wiele czasu, w sumie największy mój problem jest w tym , że nie mam nadwornego forografa, a odzież najlepiej rezentuje się moim zdaniem na człowieku 🙂

Z ostatnich rzeczy jakie szyłam pkazuję sukienkę, którą szyłam z myślą o grudniowych uroczystościach: urodziny (moje i nie tylko ) święta, imprezy firmowe świąteczne..okazji wiele, ludzie różni więc swobodnie mogłam ją bez skrupułów założyć na kilka okazji 🙂  A że jest cieplutka i miła w noszeniu ubieram ją chętnie! To moja pierwsza taka ciepła zimowa sukienka!

I choć jak zaczynałam ją szyć miałam pewne obawy czy aby tej pepitki nie jest za dużo.  Stwierdziłam albo będzie wielka katastrofa..albo i nie :-)Zresztą oceńcie sami. Mnie osobiście efekt końcowy się podoba, założenie było takie aby uszyć coś nie typowego zarówno jak na ten materiał jak i na okazje. A materiał to dość gruba tkaniana, w sumie świetnie nadawałaby się również na ciepły zimowy żakiecik, czy ołówkową sukienkę…ale trochę dość miałam nudy..

Wykrój góry sukienki to zmodyfikowany (odcięty w tali i mocno doposowany) model sukienki z poprzedniego mojego wpisu..( Burda 9/2014 m.101) to wynik jedynie mojego lenistwa, nie chciało mi się robić kolejnego szblonu ..Choć może było by szybciej niż to dopasowywanie. Droga na skróty nie zawsze jest szybsza, także nie polecam początkujacym :-)Dół to szblon półkola .

Materiał o długiści 150m. Podszewki nie dodałam, bo nie zdążyłam, ale na szczeście materał „nie gryzie”

Zdjęcia w pomieszczeniu, momentami jakieś zamazane wyszły, ale sukienka prezentuje się należycie.

Do sukienki świetnie pasują dodatki zaróno w kolorze czerwonym i szarym. N a zjęciach z czerwonym paseczkiem i ekoskórkowym kwiatkiem.

SL380039 SL380017 SL380018 SL380019 SL380020 SL380021 SL380022 SL380023 SL380025 SL380034

 

Dziękuję serdecznie, że tu zaglądacie! Pozdrawiam wszystkich świątecznie!

15 thoughts on “Zimowa sukienka

  1. Właśnie szyję wersję z Burdy. Twoja zmodyfikowana bardziej mi się podoba 🙂 Szkoda że nie pokazałaś jej wcześniej 😦

Skomentuj

