Sukienka wizytowa z Szycie krok po kroku 2/2013

Hej! Dawno tu nic nowego nie było! Trochę świadomie, bo czekałam na wiosnę, piękne słońce  i zdjęcia w plenerze…hmm..wiosna jest ale tylko z nazwy na razie! Dlatego musimy zadowolić się zdjęcami w pomieszczeniach. Nie wyjdę w samiej sukience nawet na chwilę na ten mróz!! 🙂

Sukienka z dzisiaj to już  mocno „obszyty”model na blogach  w zeszłym roku. U mnie czekała na odpowiedni materiał. Kiedy kupiłam  nie byłam przekonana czy wykorzystam go na tę sukienkę , trochę się wahałam. Ostatecznie stwierdziłam, że taki duży wzór najepiej będzie wyglądał w połaczeniu  z jednolitym kolorem, bo cała sukienka w tak duży, choć moim zdaniem, bardzo efektwny wzór mogła by mnie nieco przytłoczyć.

I tak powstała sukiena  z Szycia krok po kroku z nr 2/ 2013 r.

Tkanina to dzianinka w taki wytłaczany wafelek plus granatowe punto na wstawki. Miałam też obawę jak będzie leżeć ta granatowa wstawka. Mam sporą róźnicę miedzy talią i biodrami ponad 30 cm i często mam ten problem, że w tali szczególnie  z tylu robią mi się wory..Ale na szczęście ten model jest dobry dla osób z moją figurą, choć nie idealny, ale nie musiałm nic poprawiać 🙂 jedynie dodałam trochę na długości i dorobiłam mankiety, bo rękawek taki jakiś ni w  pięć ni w dziesięć.

Zresztą zobaczcie sami!SL380535SL380538 SL380537

SL380526 SL380527 SL380529 SL380530 SL380531 SL380532 SL380533

 

Byle do wiosny kochani !! Pozdrawiam!

 

23 thoughts on “Sukienka wizytowa z Szycie krok po kroku 2/2013

  1. Bardzo ładna sukienka, świetnie Połączyłaś materiały! a co najważniejsze że Ty wspaniale w niej Wyglądasz 🙂 szyłam ten model ale nie dla siebie. Też mam ten problem co Ty, zbyt duża różnica miedzy talią a biodrami, dlatego nie odważyłam się jej uszyć dla siebie 😦 miałam spróbować na jakimś starym materiale, ale czas tak szybko leci że w nawale innych spraw zupełnie sobie o niej zapomniałam.
    Pozdrawiam 😀

  2. Twoja wersja jest pierwszą, po zobaczeniu której pomyślałam, że mogłabym sobie też taką sprawić. Piękne połączenie materiałów, sukienka naprawdę zjawiskowa 🙂

  3. Pięknie dobrałaś tkaniny takie wiosenne i kolory które lubię.Szyłam ten model ,nie jest łatwo go uszyć,ale kto jak kto Ty potrafisz sobie poradzić.Ja także czekam na wiosnę z utęsknieniem.Pozdrawiam.

  4. W poszukiwaniu pomysłu na letnią sukienkę, trafiłam na Twój blog. Jestem zachwycona. Wszystkie uszyte przez Ciebie ubrania, leżą tak idealnie. Nie tylko (ale pewnie przede wszystkim) dzięki Twoim zdolnościom i umiejętnościom, ale również dzięki pięknej figurze.
    Wykorzystam ten zachwyt i może sama w końcu coś sobie uszyję. Obawiam się, że te moje pierwsze kroki będą bardzo nieporadne i efekt będzie mizerny. Jednak Twoje prace bardzo mnie zdopingowały.

Skomentuj

