Moje zeberki

Model bluzki, który dziś pokażę wyczekał sie dość długo zanim został zrealizowany. A już wtedy kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że kiedyś uszyję. No i teraz nadarzyła się idealna okazja. Wszak i rękaw reglanowy jest bardzo modny no i ostatnio wszelakie wiązania też wróciły do łask..Odsyłam do Burdy 1/2002 model 114

A materiał w bardzo ciekawy print zeberek dodatkowo łamie może nieco klasyczny model! Widziałam juz inne ubrania uszyte z tej tkaniny i nie powiem, ten zwierzęcy wzór bardzo mi się podobał, wiec jak zobaczyła  w sklepie tkaninę nie musiałam niedługo zastanawiać J Nie byłabym sobą, gdybym nie wprowadziła swoich pomysłów do modelu. Tym razem zastosowałam jedynie Kontrast w postaci czarnych dodatków zastosowanych w wiązaniu i mankietach. Osobiście lubię takie kontrastowe elementy.

Do bluzki moim zdaniem pasuje ołówkowa spódnica. Wolę kiedy bluzka jest wpuszczona do środka, nie zaburza wtedy proporcji, ale chciałam wam pokazać jak wygląda w całości . Spódnicę też szyłam już jakiś czas temu z modelu. Bardzo polecam ten model . Już mam z niego chyba trzy spódnice. Bardzo dobrze leży, zwęża się nieco ku dołowi. Dzięki ciekawym cięciom daje fajne możliwości na zabawę tkaninami. Mnie osobiście bardzo pasuje! W spódnicy też zastosowałam wstawki przy kieszonkach z eko skórki, tak wygląda mniej nudno J. Ty razem też staroć Burda 1/2006 model również (co za zbieg okoliczności) 114

Tutaj znalazłam zdjęcie modelu spódnicy:

21

Zdjęcia robione w domu, na tej jasne ścianie trochę może niefortunne, ale niestety już nie mam ciemniejszych ścian w domu 😉 a do wiosny przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

 

SL380207

SL380205 SL380206

SL380213 SL380209 SL380222 SL380221 SL380214

Pozdrawiam w ten posępny listopadowy dzień..

 

 

Reklamy

8 thoughts on “Moje zeberki

  1. Bluzka bardzo fajna, ciekawa jestem czy materiał się mocno gniecie. O dziwo zwierzaki pasują, nadają klasyce humoru i lekkości 😀 Na pierwszy rzut oka od razu stwierdziłam, że wpuszczona w spódnicę wygląda super a wypuszczona na zewnątrz nieco gorzej ale po obserwacji zdanie zmieniłam. Obie wersje są spoko, ta druga jednak bardziej kobieco wygląda, pierwsza luźniej.

  2. Zeberki słodkie, bluzeczka dzięki nim również :).
    A spódniczka bardzo szykowna. Ten krój odmienił zwyklą ołówkową, dodał jej wyrafinowania, no i ładnie podkreśla figurę. Bardzo udany zestaw !
    Ewa

  3. Ależ ładny blog! Piękne ciuszki! Trafiłam przypadkiem, szukając wykroju bluzki, ale może to wcale nie taki przypadek, bo może mi podpowiesz (na e-mail), gdzie znaleźć wykrój łatwej długiej bluzki koszulowej (sięgającej za pośladki), z kołnierzykiem, lekko dopasowanej, bo mam dobrą figurę, tylko ogromny biust. Jeszcze nigdy nie znalazłam gotowej koszuli dopinającej się na górnej części ciała.

  4. Bardzo ładna bluzka wyszła, podoba mi się dodatek z kontrastem. Kiedyś tam miałam podobną tylko wszywany rękaw z czarną wstawką na kołnierzu i mankietach plus guziczki. Myślałam o wiązaniu do bluzki ostatnio, Ty mi swoją bluzką poddałaś myśl o kontrast i krój – czy mogę skopiować? Tylko muszę sprawdzić czy posiadam ten numer. Wcześniejszym poście podoba mi się twój płaszczyk w kolorze, a przeróbki wyszły mu na dobre. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s