Podwójny debiut spodnie

Pierwszy wpis  w tym roku więc na samym początku składam życzenia wielu wspaniałych zrealizowanych projektów krawieckich, tym co jeszcze nie szyją aby w tym roku odważyli się uszyć coś pierwszy raz!! Oraz ogólnie marzeń i ich realizacji!!

Podwójny debiut  ponieważ o ile spodnie już z szyłam nie raz, z różnym efektem od dłuższego czasu marzyły mi się takie spodnie o zakładanym fasonie..Miałam obawy, ponieważ nie jestem zbyt wysoka, ale co tam, póki nie uszyję to się nie przekonam. Drugi debiut dotyczy pisma / wykroju , z którego to szyłam pierwszy raz!! A mianowicie Diana Moda Szycie bez tajemnic. Nr 4/2015 r. Tam właśnie znalazłam interesujący mnie model (26L) oraz kilka bardzo ciekawych zaznaczyłam do uszycia! Obawiałam się rozmiarówki ale okazała się całkiem ok i w  zasadzie nic nie zmieniałam poza długością i większą zaszewką w pasie . Standartowo mam wszystkie ciuchy za szerokie w talii

Jak debiut wyszedł ocenicie sami. Spodnie są bardzo wygodne, co do estetyki to mam mieszane uczucie, a jednak w nich chodzę! Mają coś w sobie 🙂

Myślę, ze najfajniej wyglądają  z dopasowaną górą, tutaj w wersji noworocznej 🙂

Co sądzicie w ogóle o takim fasonie?? Ciekawa jestem waszej opinii. Nosić czy nie nosić??

SL380042 SL380043 SL380045 SL380046 SL380047 SL380048 SL380049

 

Advertisements

9 thoughts on “Podwójny debiut spodnie

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Szacunek za spodnie, bardzo ladnie uszyte i pieknie pasuja, Co do fasonu, to rzeczywiscie trudny. Masz racje z dopasowana gora. Tylko ja bym jeszcze postarala sie poszerzyc optycznie ramiona (zbudowac linie ramion). Te spodnie dodaja w biodrach (albo po prostu jestes gruszka i podobnie jak ja, w biodrach masz wiecej niz w ramionach), wiec warto dbac o zachowanie proporcji i „dodanie” sobie w ramionach. Wtedy szczuplutka talia razem z pieknie podkreslonymi ramionami i biodrami, beda wygladaly pieknie.
    Czyli mowisz, ze Diana daje rade? Musze sie w takim razie przyjrzec.
    (przepraszam za brak polskich znakow – nie dzialaja mi)

    • Dzięki za uwagi. Z tymi proporcjami masz rację, noszę do nich jeszcze czarny, krótki, dopoasowany żakiecik, bo generalnie w samych obcisłych bluzkach wyglądam niekorzystnnie..a w tej jeszcze te bufiaste rękawy 🙂 ale z drugiej stronu nigdy nie trzymam się tak kurczowo schematów 🙂 Dianę polecam, zdarzają się ciekawe wykroje, choć też dopiero odkrywam to pismo..Burda ostatnio bardzo się powtarza, no wykroje na same worki..a worek to i bez wykroju uszyję 🙂

      • O tak, Burda ostatnio bardzo rozczarowuje. Z drugiej strony – teraz worki stały się „modne”. Bo łatwo się szyje i można z byle czego. Ja właśnie zabieram się za wyzwanie stworzenia wykrojów podstawowych dla siebie. Bo umiem robić wariacje i różne projekty na podstawie wykroju podstawowego, potrafię sobie wyobrazić, co bym chciała uszyć, to może jest moje wyjście na tony frustracji przy burdowych szaleństwach 😉

      • Pytanie zupełnie nie na temat Czy ta szkoła odzieżowa którą kończyłaś była w Szczecinie? Wybacz, że tak na forum ale chyba odnalazłam koleżankę.Pozdrawiam

  2. Spodnie są bardzo ładne, świetnie wyglądają ale jak na mój gust trochę Cię skracają optycznie. Ubrania które szyjesz zawsze wspaniale na Tobie leżą ale tym razem wydaje się jakaś ciężka ta stylizacja. Może góra lżejsza lub krótki rękaw poprawiłyby sprawę. Mam nadzieję, że nie brzmię zbyt krytycznie, nie mam tego absolutnie w zamiarze. Wiem, że wspaniale szyjesz, zaglądam tu od dawna. Pozdrawiam serdecznie:)

  3. Każdy ma prawo do swojego zdania, ja już jestem dużą dziewczynką i krytyka mi nie straszna 🙂 (szczerze to niewiele sobie z niej robię :-), sama zastanawiam się nad tymi spodniami, po prostu cjciałam je uszyć , szukam pomysłu na nie..czy w nich będę chodzic to już zupełnie inna sprawa 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s