Bluzka boho

Przyszła wiosna , a z nią nowy wpis 🙂 Trzeba odświeżyć garderobę na nowy sezon …Pracuje nad tym intesywnie!

Niedawo uszyłam bluzkę w luźnym dosłownie tego znaczenia wydaniu! Materiał już miałam upatrzony od minionego lata, ale kupiłam dopiero na woisnę, kiedy już wiedziałam na co go przeznaczę! Wzór idelanie pasował mi na taką bluzkę, nieco w stylu boho..wystarczy tylko kilka odpowiednich dodatków i można dowolnie zmieniać jej charakter!

Dziś korzystając z cudownej pogody była okazja zrobić kilka zdjęć w tym bardziej „luznym” wydaniu. Choć wydaje mi się, że bluzka będzie dobrze prezentować się równie dobrze w eleganckiej wersji z niebieską ołówkową spódnicą, którą teraz szyję…

Wykrój pochodzi z Burdy 10/2015 model 115. Moje  modyfikacje polegały jedynie na wydłużeniu nieco długości, a także rękawów. Dodakowo rękawki zakończyłam gumką, co nadaje im takiego hiposowskiego stylu …

SL380012 SL380013 SL380015 SL380017 SL380018 SL380019Życzę pięknej wiosny!!

 

 

4 komentarze Dodaj własny

  1. Ewa pisze:

    Gratuluję. Śledzę Twoją stronę od początku roku. Wszystkie realizacje są wspaniałe. Dzisiejsza bluzeczka oczywiście też. Pozdrawiam.

  2. my Motea pisze:

    Fajne zestawienie i fason bluzeczki. Pozdrawiam .

  3. podrywacz5kobiet pisze:

    Wszystkie kreacje są super .Widać ,że to jest pasja. Pozdrawiam i czekam na nowości.

Dodaj komentarz