Broszka czy igielnik czyli co kto lubi

To się nazywa kreatywość ! Jeden pomysł wiele zastosowań! Ostatnio widziałam na dwóch blogach piękne igielniki: U Are Fab , a Longredthread zamieściła instrukcję jak go wykonać. Choć kolejność była chyba odwrotna 🙂

Mnie osobiście do uszycia  takich kwiatków broszek zainspirował wieki temu blog De szopa, zresztą polecam zapoznać się z całą twórczością na tym blogu , naprawdę piękne rzeczy !

A oto zastosowanie moich kwiatków!

DSC05955

DSC05941

DSC05935

DSC05931

DSC05952

DSC05949

6 komentarzy Dodaj własny

  1. izis111 pisze:

    mozna i tak, bardzo orginalne rozwiazanie, i jakie ladne :))

  2. Iwona pisze:

    Broszki prezentują się świetnie 🙂

  3. Super ten niebieski żakiet! Broszki teśż fajne!

    1. Dzięki za broszki, a żakiet niestety zdobyczny:-) ale też mi się podoba 🙂

  4. MariaTamara pisze:

    Fajne wszystkie broszki/ igielniki, czarna to zdecydowanie moja ulubiona stąd:) Podoba mi się jak wygląda razem z żakietem:)

Dodaj komentarz